De fapt ce voiam sa evidentiez este atitudinea oamenilor. Cu totii ne plangem de criza, de scumpiri, de greutati. Sunt foarte multi oameni (aproape 52000 in Romania) care au ales calea logica, Lyoness: daca tot cumpar, de ce sa nu primesc acele procente inapoi? O decizie de bun simt, spun eu. Din pacate exista oameni care o duc intradevar greu si nu fac nimic pt a schimba lucrul acesta. Li se pare greu sa-si comande bonuri (dureaza 1 minut), sa astepte bonurile (sunt livrate acasa a doua zi), sa mearga cu ele la cumparaturi (jumatate din populatie foloseste bonuri de masa). Letargia in care se scufunda acesti oameni si autocompatimirea in care se complac, sunt coordonatele vietilor lor.
Ieri, mergand ca de obicei la cumparaturi la Real in Arad, odata ajuns la casa ii intind vanzatoarei, o tanara domnisoara, voucherele Real cu sigla Lyoness pe ele. Prima data ma intreaba cum le "fac rost", apoi imediat imi spune ca ea cunoste sistemul si ii place, doar ca doamna care i-a povestit despre Lyoness a invitat-o si la un Info, ca sa se edifice asupra sistemului. I-am dat dreptate doamnei respective.
"Stiu ca numai o data ar trebui sa merg, nu in fiecare zi, dar credeti ca eu dupa ce ies de la munca mai am chef sa merg si acolo?" Asa a sunat replica vanzatoarei. Trist, dar adevarat. E mai simplu pt unii sa se planga de greutati, decat sa isi miste fundul si sa schimbe ceva in viata lor.
Pentru CEILALTI exista o alternativa: Lyoness - spun eu. Dar nu tuturor le place Lyoness, pentru unii nu se potriveste. Dar sa refuzi sa cauti o alternativa...
Pentru cei care vor sa stie mai multe depre Lyoness, care cauta o solutie, exista http://www.lyoness.ro/ sau doarluka@yahoo.com .
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Spune-ne parerea ta!