joi, 7 aprilie 2011

S-a deschis sezonul comparatiilor?

Se pare ca s-a deschis sezonul comparatiilor. Dupa ce s-au linistit cei de la AFSRO (nu stiu de ce dar mi se pare mie ca s-au linistit cu totul), au aparut spamurile celor de la SCnet care voiau ei musai, sa compare SRL-ul lor cu Lyoness (vezi articol) .
Ieri primesc un spam de la cineva, care-mi prezenta o alta oportunitate fantastica, Site Talk.  Haios era ca mesajul avea si o optiune de "dezabonare"(!). Cand m-oi fi abonat eu la asa ceva???
Elegant (zic eu) ii raspund omului, ca mi-a mai fost prezentata oportunitatea si nu sunt interesat. Intradevar mi-au mai spus cativa cunoscuti si am mai primit o gramada de mailuri legate de treaba asta.
Si ce credeti ca se intampla azi???
Primesc urmatorul mesaj care m-a socat pe bune:
"Castigul pasiv este mult superior fata de Lyoness."
Mai ce au oamenii astia???
Ce au de gand?
S-au vorbit intre ei?
S-au inteles toti (AFSRO, SCnet Romania, Site talk si inca vreo cativa) sa ma convinga ca afacerea lor e mai tare ca Lyoness? De ce?
E sezonul comparatiilor?
Pe de alta parte, ma tot gandesc, cati bani au castigat oamenii astia din afacerile astea.
Mai, o fi ceva acolo de se tot lauda. Adevarul e ca inca nu mi-a scris niciunul, ca incaseaza 20000 de euro pe luna, deci firma lui e mai tare. Toti compara procente, niveluri, ramuri, puncte... si probabil calculeaza cat vor castiga.
Bingo! M-am luminat!
Am impresia ca ceea ce ma surprinde pe mine acum, moda asta cu comparatiile gen "a mea e mai tare ca a ta", probabil se practica mai demult si eu ignorantul n-am prins de veste. Probabil ca tipii astia au de multa vreme meciuri de genul asta, intre ei. :)) Ba a mea e mai tare!
E tare de tot faza!
Nu pot sa nu mi-i inchipui duelandu-se in procente si laudandu-se a cui (afacere) e mai tare.
In cazul asta trebuie sa ma linistesc, era normal sa ajunga si la usa mea. Uf! Nu au ceva personal cu mine si in nici un caz nu s-au vorbit intre ei. :)
Domnilor, imi cer public scuze pt faptul ca v-am banuit de intentii necinstite. :)
Sfios, as vrea totusi sa anunt (tot public), ca nu sunt interesat de Site Talk (nici de SCnet).
Daca ma gandesc bine, voi posta alaturi un baner pt cunostinta publicului. Voi scrie "afacerile" de care nu sunt interesat si eventual voi completa lista cu propunerile viitoare.
Ca sa nu inchei inainte de a face pace, vreau sa ma intelegeti ca nu am nimic impotriva nimanui, lumea e mare si ne incape pe toti. Dar acceptati si voi asta, fara sa veniti cu "a mea e mai tare ca ta". Vedeti si voi ca uneori reusiti sa ma duceti in ispita si... ajungem sa facem comparatii nepotrivite.

PACE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.