joi, 6 august 2009

Aqua Park Brasov - mare dezamagire

Cand ne-am planuit "turneul" am luat in calcul pentru vineri, intre Ploiesti si Cluj, o zi de pauza. Stiam de anul trecut ca Aqua Park-ul din Brasov este partener comercial Lyoness si am planuit o zi de balaceala, asa ca in aceasta seara am plecat spre Busteni unde urma sa dormim la o pensiune(tot partener comercial Lyoness). Ajunsi aici, ne-am instalat si am intrat pe http://www.lyoness.ro/ pt informatii despre obiectivul nostru de maine. Nu mica mi-a fost mirarea cand am constatat ca vestitul Aqua Park nu mai apare pe site-ul oficial Lyoness. Contrariat caut pe Google si gasesc si pagina lor, http://www.aquaparkbrasov.ro/ . Nu intelegeam de ce nu mai apare intre partenerii comerciali Lyoness. Am mai intrat pe cateva adrese unde erau impresii (pozitive in general) si articole din presa. Nedumerirea mea a disparut brusc cand ochii mi-au cazut pe o fraza:
Cel mai mare strand de distractii din tara, Aqua Park Brasov - Noua, va ramane inchis in acest an...(!)
Apoi alte articole pe aceeasi tema m-au lamurit cum sta treaba. O poveste cu o investitie de milioane de euro realizata in colaborare cu primaria Brasov, primarie care nu a mai dat parcului acvatic aviz de functionare pt acest an(din "cauze obiective":o))))) ) - asta e can-can-ul mediatic. Noi am ramas dezamagiti si vom incerca sa recuperam intr-un fel ziua de maine.

4 comentarii:

  1. Dezamagirea ta ar trebui sa vina din faptul ca nu AQUA PARK este in Lyoness, ci PRADISUL ACVATIC (situat la iesirea inspre Tg Mures, fata in fata cu magazinul Baumaxx).
    Astazi este vineri, sper ca apuci sa citesti mesajul meu si ca iti vei petrece ziua la partenerul nostru comercial care o duce foarte bine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :o)
    Multumesc, Delia, pt informatie!
    Incerc sa reconfigurez traseul(noroc ca ne-am oprit in Sacele pt o discutie cu niste noi clienti).

    RăspundețiȘtergere
  3. (paradisul acvatic ! )
    si imi pare bine ca esti prin brasov ,

    RăspundețiȘtergere
  4. Pana la urma m-am lamurit si chiar am trecut pe langa Paradisul Acvatic, dar din pacate nu am mai avut timp sa mai intram. Intalnirea noastra s-a prelungit(dar nu degeaba :o) ), asa ca... ramane pe data viitoare.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.