vineri, 21 august 2009

Joi - Brasov



Dupa micul dejun luat binenteles pe terasa la Pensiunea Frieda,cateva telefoane si o vizita de lucru la Avicena (magazin naturist - partener Lyoness), am plecat spre Brasov. Ne-am oprit in Fagaras pt o pizza si... trimis niste faxuri, apoi am dat si cateva telefoane pt a ne gasi o pensiune pt seara. In Brasov am mers direct la pensiunea cu pricina, ne-am cazat si apoi... binenteles la Lyoness Business Info. Ne-am intalnit acolo cu cei din grupa noastra care in ultima vreme se misca destul de vioi.
Prezentarea in sine mi-a placut, Delia, referenta pe care nu am mai vazut-o pana acum, impresionandu-ma prin persuasivitate si naturalete. Sunt convins ca o vom vedea foarte curand si la un seminar Lyoness.
Seara, dupa prezentare, ne-am schimbat la pensiune si am tras o plimbare prin oras (imi place Brasovul). In Piata Sfatului (cred ca asa se numeste) se faceau pregatiri pt Cerbul de Aur. Am mancat, am baut o bere si am refacut traseul pana la pensiune.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.