vineri, 21 august 2009

Vineri - tot Brasov

Daca la ultima noastra vizita in Brasov am ratat Paradisul Acvatic pt ca l-am confundat cu Aqua Park - ul (care am inteles ca e inchis), de data asta nu am facut aceeasi greseala. De dimineata ne-am plantat aici in Paradisul Acvatic si ne vom balaci pana spre seara cand vom trage o fuga pana la Sacele unde avem o intalnire.
Revin cu impresii de la Paradisul Acvatic...
Ca veni vorba... sper sa ma lamuresc daca este, sau nu, partener Lyoness (fetele de la intrare mi-au spus intr-un glas "noi nu suntem parteneri Lyoness, doar hotelul este").

3 comentarii:

  1. Ai incredere in mine cand iti spun ca e partener Lyoness. Merg saptamanal acolo, iau bonul fiscal, o rog pe aceasi domnisoara sa imi puna stampila, dupa care il trimit si decontarea vine. Domnisorica aia probabil incerca sa iti spuna ca cititorul de card e instalat doar la Hotelul AlinaAlex. Pastreaza linistit bonul fiscal stampilat si da-l cu incredere azi la fetele de la Office si vei primi bani inapoi din cumparatura aceasta :) In alta ordine de idei, sper ca va placut la Paradis si ca veti reveni ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Acum chiar nu am intentia sa te contrazic. La intrare mi-au spus ca ei nu sunt parteneri si la iesire mi-au spus din nou acelasi lucru si in plus, ca patronul a primit o factura de la Lyoness pe care nu o plateste oricum. Aseara m-am intalnit cu Marin B. care mi-a spus ferm ca Paradisul Acvatic nu mai e partener si tocmai din aceasta cauza nici nu apare pe site. Se pare ca pana nu au posibilitatea montarii unui cititor, nu au control asupra decontarii bonurilor.

    RăspundețiȘtergere
  3. ... intradevar ar trebui lamurita situatia si pt voi, caci e aiurea pt clientul care una aude la prezentare si alta la fata locului.
    De placut ne-a placut si ne-am simtit bine.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.