miercuri, 20 ianuarie 2010

www.lyoness.ro

Cu toate ca de marti de la ora 9 ar fi trebuit sa fie gata modificarile pe www.lyoness.ro, se pare ca "cei zece negrii mititeti" de la departamentul IT al Lyoness mai au de sapat. Sunt parti nefinalizate si parti blocate ale siteului. Oare au auzit de vorba romaneasca "Dorele ne miscam si noi, mai cu talent?" Sper sa-i dea de capat cat mai repede pt ca avem nevoie de site, atat noi care il folosim cainstrument de lucru, cat si cei care intra pt prima data pt a se informa.

9 comentarii:

  1. salut!anca sunt din bacau si as dori sa stiu unde (in ce camp) se introduce codul iban?nu am gasit?!?

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna. Aceasta postare e din luna ianuarie si nu stiu exact la ce se refera intrebarea ta. Daca e vorba de flyerul de inscriere, raspunsul e "pe ultima pagina". Daca e vorba de altceva, scrie-mi pe doarluka@yahoo.com si te ajut cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hi Hi Hi!
    Daca eu as stii la care bani te referi, sau ce ai vrut sa intrebi, mi-ar fi mult mai usor sa-ti raspund. Daca te referi la comisioanele din Lyoness, ele intra pur si simplu in contul tau bancar. Mai exista unele pe care le poti folosi la cumparaturi, dar banuiesc ca nu am ajuns asa de departe. :o)

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna seara! A-si vrea sa stiu ,unde trebuie sa trimit codul,caci asa am fost informata, dupa ce imi deschid un cont la banca,trebuie, sa introduc codulpe pagina lor.Am cautat ,dar m-am incalcit.Imi puteti explica pe ce data a fiecarei luni ,se vireaza ,comisionul din Lyoness? Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  5. Comisioanele in Lyoness sunt saptamanale. In fiecare zi de marti se primeste un SMS cu suma care urmeaza a fi virata si de obicei miercurea se fac platile efective.
    Pentru a va putea completa datele bancare trebuie sa va logati, apoi la MY LYONESS(dreapta sus) intrati pe SITUATIE GENERALA (stanga sus). Intrati acolo la INFORMATII PERSONALE si pt a putea sa faceti modificari trebuie sa dati clik pe PRELUCRATI. Nu uitati la sfarsit sa dati MEMORATI.

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu cred ca e o mare teapa ca si celelalte jocuri piramidale,Aceasi marie cu alta palarie.Cineva te baga in marea "afacere"lyoness, apoi tu gasesti alti prosti pe care ai bagi ,si tot asa,dar cand vrei sa-ti ridici banii din dicount te trezesti ca "ti-au fost livrati in contul personal"mai mai cate chestii inventeaza baietii destepti si cati prosti care cred ca vor castiga bani doar facand cumparaturi exista

    RăspundețiȘtergere
  7. Am inteles ce crezi tu despre Lyoness, cu toate ca nu eram foste curios(iti explic si de ce).
    Ne spui si ce crezi despre evolutionism? Dar despre exploziile solare?
    Ideea este ca ar trebui sa si stii ceva despre subiectul despre care vrei sa-ti spui parerea, altfei devii ridicol la modul gratuit. Observi ca nu am incercat sa-ti demontez... parerile> Chiar nu merita osteneala.

    RăspundețiȘtergere
  8. Salut! Ma numesc Florin m-ar interesa sa aflu, daca in Lyonnes aduc bani de acasa 650, 1500 sau chiar 8600(pachet business), in ce conditii ma pot folosi de acesti bani? Daca exista vreun termen in care poti comanda de ei bonuri valorice? Daca trebuie sa te exprimi de la inceput in bonurile carui partener comercial vrei sa le folosesti?Sau daca poti pe parcurs pe masura ce ai nevoie de cumparaturi sa comanzi bonuri la partenerii comerciali care te intereseaza in acel moment?Multumesc anticipat si sper sa nu fiu dezamagit de acest concept.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.