luni, 11 ianuarie 2010

...

Nu am plecat vineri in Austria, ci sambata pe la ora 6 dimineata. Cele 7 ore de sofat pana in Graz au fost relativ ok. Ceva ploaie si ceata in Ungaria si ultimii 30 de km horor in Austria din cauza lapovitei si ninsorii abundente. In rest ok. Pe la amiaza am fost in Graz. Am mancat, mi-am pregatit recuzita si apoi incet - incet am intrat in atmosfera de spectacol. A fost o seara frumoasa, ca mai toate serile la Grazer Zaubertheater. Duminica dimineata, scurta vizita la solar :o) si inapoi acasa. Alte 7 ore ok, alt sfarsit horor (Pe ultima portiune de drum vizibilitate 10 m).
Acasa - un remy si o cana cu vin fiert.
Din pacate in weekend-ul asta am ratat cocertul din Arad al celor de la Plus Noi si "mica petrecere" de dupa concert(la noi acasa). Dar ce sa-i faci? Arta cere sacrificii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.