luni, 4 ianuarie 2010

2010 La multi ani!

Sa incepem cum se cuvine. LA MULTI ANI!
Dupa sarbatori incepem sa ne dezmortim. Unii au mers azi prima zi la slujba sau la scoala, altii inca se invart pe langa casa. Noi am petrecut Revelionul cu verii de la Lipova, am lungit-o si pe 1 ianuarie si ne-am repatriat pe 2. Astazi a plecat si Antonia cu Coco si am ramas in formatia clasica. Ca sa revenim la normal azi am avut activitati organizatorice si gospodaresti.

Fiindca e inceput de an o sa incerc sa-mi completez lista cu teluri pt anul asta si unul dintre teluri e sa le finalizez pe cele pe care le am deja de anul trecut :o) . Nu le trec aici caci sunt doar ale mele dar... se stiu ele :o) . Deci... la treaba!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.