miercuri, 13 ianuarie 2010

"Gripa" lui Toni Tecuceanu

Oana Ionita, colega lui Toni Tecuceanu, acuza mediatizarea excesiva si mincinoasa a mortii "carcotasului", care a dus la actuala isterie a gripei porcine:

"Toni era racit de 3 saptamani, a venit cu noi la munte pe piciore, tusea si avea putina febra. Chiar daca am insistat sa se trateze, raspundea ca o sa se faca bine si ca nu are nimic. Nu s-a tratat, nu a stat nici o zi acasa sa se ingrijeasca. A fost cu noi, echipa, in tot acest timp, la filmari, la masa, in masina sau in casa.
Cum se explica faptul ca noi toti suntem sanatosi? Repet, racesc repede, de cand eram mica aveam probleme cu raceala, sunt sensibila si am fost depistata la un moment dat la Institutul Cantacuzino si cu streptococ auriu. Am inteles ca l-am luat cand eram mica dintr-un spital, ca o sa-l am toata viata, si tocmai de aceea la analize ASLO il am mereu peste limita maxima. Am inteles ca sunt destul de firava in fata virusului si tocmai de aceea ma intreb- cum?
Revenim la tema.
Cum se face ca pandemia asta atat de grava nu a afectat pe nimeni din echipa, familie si prieteni? Repet- nu a fost diagnosticat cu gripa AH1N1 nimeni dintre noi.
Din punctul meu de vedere ar fi doua concluzii care trebuiesc trase:
1. Toni nu avea gripa porcina, ci s-a dorit utilizarea unei persoane publice pentru a face oamenii sa se vaccineze.
2. Daca avea gripa (aici apar intrebarile) de ce noi suntem perfect sanatosi, familia, colegii, prietenii?
Este posibil ca Toni sa se fi infectat in timpul internarii?
Este posibil sa fie avut o bacterie care a actionat doar in cazul lui, pentru ca, asa cum imi povestea si matusa lui, avea probleme cu plamanii de cand era mic?
Sunt niste supozitii care acum probabil nu-si mai au rostul. (...)

Pentru mine a fost crunt sa vad cum pleaca Toni. Poate sunt prea sensibila sau poate atmosfera sfasietoare te obliga la indurerare. A fost o zi care nu credeam ca o sa vina vreodata.
Sunt convinsa ca multe din afirmatiile si concluziile trase de pe urma decesului lui Toni au fost pentru a mediatiza efectele pandemiei. Multi m-au sunat si m-au intrebat daca am facut un test sau vaccin sau daca am patit ceva.
Haideti sa va explic.
Medicii au spus ca avea acest virus AH1N1 in organism cu 8 zile inainte de internare. Imi este greu sa cred ca eu nu am nimic. Este vorba de o pandemie, nu? Ar trebui sa fie extrem de periculos sa intri in contact cu o persoana avand o boala inalt contagioasa. Noi am plecat la munte impreuna (doar eu cu el in masina) spre filmarile de sarbatori, chiar cu 5 zile inainte de internare, am respirat acelasi aer timp de 8 ore. La filmare chiar am facut o gluma si am mancat de la el din mancare. Sunt o fire destul de sensibila la raceli, chiar e posibil sa nu am nimic? Nici macar o raceala? avand in vedere ca in scoala luam orice raceala foarte repede...
Este cumva vorba doar de o mediatizare exacerbata pentru manipularea maselor? se intreaba Oana Ionita, ca o concluzie la mai multe postari pe tema vaccinului controversat si a mortii lui Toni, pe care le gasiti pe blogul ei, http://www.bebelusaoana.ro .
Forma originala primita pe mai(autor necunoscut)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.