vineri, 15 ianuarie 2010

Sambata - Zalau


Astazi o luam din loc din nou. Destinatia: Zalau. Maine Simona tine acolo impreuna cu Marius Koritar(venit special din Constanta) un Lyoness Day. Asa ca... sambata - Zalau.

UPDATE(16.01.2010)
Am sosit aseara in Zalau si ne-am intalnit cu colegii de la office si cu cei de aici.
Acum se desfasoara Lyoness Day si vreau sa spun ca Zalaul m-a surprins placut, incepand de la locatia cocheta in care ne aflam(tot aici am fost si cazati), Vila Vlad: sala, camerele, restaurantul, serviciile, personalul-totul de laudat. Surprins am fost si de numarul destul de mare de participanti (aprox.120), tinand cont de faptul ca e pt primul Lyoness Day organizat aici. Am constatat cu surprindere ca aici exista o comunitate Lyoness puternica, extrem de activa si deasemenea foarte multi parteneri comerciali Lyoness. Nota 10 pt Zalau. Jos palaria!
Era sa uit sa ii amintesc pe cei doi referenti (Simona si Marius). Ei nu au fost o surpriza pt mine, stiu ca sunt buni si e un lucru firesc ca orele lor sunt la un standard ridicat.

2 comentarii:

  1. l-am vazut pe Marius miercuri la Bucuresti, iar la Zalau, desi nu vin, voi avea destul de multi oameni din echipa

    succes :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna care poate sa ma ajute si pe mine sa imi zica un nr de tel de la cineva din timisoara va rog pe e-mail biltz_vali@yhahoo.com va multumesc

    RăspundețiȘtergere

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.