miercuri, 26 august 2009

Politisti?

Ieri un tip mi-a lovit masina. Ghici cine? Unul dintre baietii aia in uniforma de politie care sunt plantati in fata primariei.
Circuland pe Marasesti, opresc la o trecere de pietoni sa las o doamna sa treaca si prin dreapta mea tasneste o masina care o rateaza cu putin pe doamna. La vreo 200 de metrii il gasesc pe tip asteptand la semafor pe banda a doua, la intrarea in sensul giratoriu de la Intim. Eu intru pe prima, se face verde si tipul taie benzile lund-o la dreapta si binenteles... i-am stat in cale.
Asa ca... feriti-va de politisti!
Si eu care credeam ca sunt periculosi doar atunci cand dau drumul la masini in intersectie, dupa care le suna telefonul si se apuca de vorbit in mijlocul intersectiei...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.