sâmbătă, 22 august 2009

Continuare la "Vineri - tot Brasov"











Ne-am petrecut ziua la Paradisul Acvatic in Brasov (alternativa la decedatul Aqua Park :o) ) si am promis ca o sa revin cu... impresii. Ca loc de agrement mi se pare ok, curatel si aerisit. Am vazut ca destul de multa lume il apreciaza. Ca pret nu prea pot sa-mi dau cu parerea fiind tentat sa il compar cu alte chestii similare din strainatate (50 lei/zi poate fi putin, sau mult - depinde cum o iei). Ai destul de multe optiuni pt a-ti petrece timpul si deasemenea, ai ce alege si in materie de masa, gustari, bauturi, etc.
Am regretat faptul ca a trebuit sa plecam destul de devreme, dar mai aveam treaba la Sacele, treaba care s-a dovedit fructuoasa pana la urma..
M-am lamurit de un lucru(am primit si confirmarea oficiala): Paradisul Acvatic nu este(din pacate) partener comercial Loness, din cate am inteles eu, din motive... tehnice. Partener Lyoness este doar hotelul Cory&Alex(cred ca asa-i spune) din acelasi complex. Deci pt clientii Lyoness: daca dormiti in hotelul cu pricina beneficiati de discounturi folosind Cashback Card-ul Lyoness, dar la Paradisul Acvatic nu vi se intoarce(deocamdata) nici un ban inapoi. Pt ceilalti: Paradisul Acvatic e ok, nu e cazul sa plangeti dupa Aqua Park.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.