duminică, 16 august 2009

Intalnire de grupa Lyoness la Pitesti

Ziua de vineri am petrecut-o pe drum (cu Moni si cu o prietena de-a noastra pe care din anumite motive nu o sa o pomenesc aici) spre Pitesti. Pe traseul Arad - Deva - Sibiu - Rm. Valcea - Pitesti am mers lejer, cu multe opriri si aproape seara am tras la Complexul Cornul Vanatorului din padurea Trivale, unde urma sa ne tinem intalnire de grupa. Complexul cu pricina e de fapt un hotel de 3 stele inconjurat de o gramada de saloane si terase. Ce ne-a socat era faptul ca fiind samabata seara, acolo se desfasurau concomitent 6 nunti(!!!) si 2 botezuri(!). Seara am tras o portie de mici, o bere, am descarcat bagajul(supradimensionat), am pus tara la cale pt a doua zi si apoi am incercat sa dormim.
Astazi a fost o zi deosebita. De dimineata s-a desfasurat un hei-rup comun pt amenajarea salii si pregatirea materialelor . Apoi au sosit participantii(aproximativ 50). Pe unii ii cunosteam personal, pe altii doar dupa nume sau ID(Moni ii stie dupa ID pe toti) iar cu altii am facut cunostinta azi. Intalnirea a decurs bine, materialele la care am muncit toata saptamana au fost ok, atmosfera a fost una destinsa(asa cum am intentionat) si am avut parte de prezenta unor oaspeti deosebiti de la office (Florin Pasat, Natalia Vicsai si David El Dib) care au luat cuvantul si unii chiar au tinut ore alaturi de Moni.
Si daca ar fi sa vorbesc despre ea, astazi privind-o mi-am dat seama ca e facuta sa vorbeasca oamenilor. Poate parea ciudat sa iti descoperi o astfel de vocatie fara nici o legatura cu ce ai mai facut in viata pana in prezent si ma gandesc ca daca nu ar fi descoperit Lyoness, s-ar fi irosit departe de sansa de a da oamenilor ce are mai bun. Alaturarea aceasta om - referent (amandoua de inalta calitate) nu se gaseste chiar pe toate gardurile. Suntem norocosi, eu personal si grupa, ca o avem in gasca noastra.
Revenind, cuvantul de ordine al acestei zile a fost "Echipa", simtindu-ma alaturi de cei prezenti ca in familie, duminica dupa masa de pranz. Din pacate timpul nu a putut fi comprimat atat cat am fi vrut noi, astfel ca nu am reusit sa atingem(tehnic vorbind) tot ce ne-am propus, dar eu spun ca pasul pe care l-am facut impreuna e mult mai important. Grupa noastra: oameni deosebiti, animati de un simtamant comun, incercand sa defineasca acel "ceva" care ii aduna laolalta: Lyoness.
Multumiti si cu sufletul plin, ne-am luat ramas bun de la toti, am impachetat si am plecat(impreuna cu Luciana) spre Sibiu.
Acum suntem cazati (toti 3) la Casa Frieda,locul unde facem escala de obicei si maine ne intoarcem in Arad. Fetele dorm deja, dar eu nu m-am indurat sa inchei ziua fara sa astern aici randurile acestea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.