sâmbătă, 8 august 2009

Pe drum

Ziua de ieri am petrecut-o mai mult pe drum. Dupa cum spuneam, am inoptat in Busteni si dimineata, dupa micul dejun si o scurta plimbare, putin suparat de schimbarea de program, am plecat mai departe spre Sacele. Din cauza confuziei pe care o facuse-m (Aqua Park - Paradisul Acvatic), aveam cateva ore libere si ne-am stabilit o intalnire, care s-a dovedit fructuoasa (NIMIC NU E INTAMPLATOR!). Intalnirea din Sacele s-a prelungit si cu toate ca am aflat de confuzia mea, am renuntat la balaceala din Brasov. Am avut un drum cu alternante ploaie-soare. Ne-am oprit in Sighisoara unde am urcat in cetate, am luat masa si am facut o plimbare, care din cauza stradutelor din orasul medieval, parea mai degraba un salt in timp. Apoi, din nou la drum, pana la Cluj, unde ne-am cazat la West City Hotel, unde se desfasoara astazi Business Seminarul Lyoness, ne-am intalnit cu prietenii, am baut o bere si...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.