vineri, 9 iulie 2010

Cealalta fata a Greciei

De cate ori am auzit despre Paralia Katerini am asociat numele cu un loc unde merg toti romanii, se inghesuie si asculta manele. Cand am plecat spre Olympic Beach (statiune vecina cu prima) ma asteptam la acelasi lucru. Odata ajuns acolo m-am lamurit cum stau lucrurile. Plecarea noastra a fost o hotarare de moment, neprogramata, dar cele cateva zile petrecute acolo au fost placute. Adevarul e ca daca nu te dai in vant dupa shoping nu te obliga nimeni sa o faci, iar daca nu-ti place aglomeratia poti sa-ti alegi locurile linistite. Asa ca daca vrei sa te simti bine poti sa o faci oriunde.
Noi am preferat plaja de la marginea statiunii, o cina romantica cu souflaki si sangria, sau o masa la un restaurant pescaresc, o baie la cascadele de pe Olimp, vizite in orasul antic Dion si Cetatea Plartamon, etc. Nu prea am stat locului si de cate ori am putut, am sarit in masina si am luat-o din loc chiar daca telul a fost o bere si o baie in Platamonas.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.