miercuri, 6 octombrie 2010

... fara titlu (mi-am dat seama dupa ce am publicat )

Astazi, dintr-una 'ntr-alta am ajuns pe blogul lui Zoso (cine nu-l stie pe Zoso?) si am citit un articol interesant: http://www.zoso.ro/eu-sunt-ok . Asta m-a dus cu gandul la ceva ce ma framanta de ceva vreme. Cat de mult ar trebui sa cheltuim pe imaginea noastra, in detrimentul calitatii vietii noastre? Din pacate caii putere ai masinii, lantul(de aur indoielnic) de la gat, decibelii revarsati din boxele masinii, etichetele hainelor pe care le purtam ( si as putea sa o tin tot asa) ne rapesc din calitatea vietii de zi cu zi. Traim in Romania ... si poate din cauza asta, imaginea (discutabila) e mai importanta ca viata insasi. Dar oare pana unde?
Conduc o Toyota Yaris si sunt foarte multumit de ea. M-a dus 185 000 km in aproape 4 ani (aprox 1000 km pe saptamana). E comoda, surprizator de spatioasa (poate ar merge un portbagaj mai mare), sprintena pe sosea (cei care ma cunosc stiu despre ce vorbesc: autostrazi europene, drumuri romanesti si drumuri forestiere), consum rezonabil, silentioasa, manevrabila, etc. Intentia mea nu e sa-i fac reclama.
Lumea, de fapt unii, nu toata lumea, s-ar astepta sa-mi iau... alta masina. Una mai... prententioasa. Asta e ideea: daca iti merge bine... trebuie neaparat sa se vada. Aaaaaaaaaa... nu ai BMW, Mercedes sau macar Audi... ? Asta e o chestie naspa! Naspa rau!!!
Oare ar trebui sa-mi vand Masina si sa-mi iau una, mai... bengoasa? ... doar pt a face... impresie?
Vad pusti ambaland cate un BMW diluvian, cu boxele duduind la maxim, pe la semafor. Oare daca as avea o astfel de "coaja" si as consuma dublu combustibil, as tine-o de doua ori  la trei saptamani prin service, dar as avea BMW, viata mea ar fi altfel???
Poate am imbatranit eu (unii ar spune ca am dat in mintea copiilor) si nu reusesc sa ma mai adaptez "zilei de azi".
Poate "valorile" mele nu sunt aceleasi cu cele promovate in (sub)cultura Romaniei de azi, dar am hotarat ca ma simt totusi bine in pielea mea.
Mama mi-a spus azi ca Ogica a patit nu stiu ce... (banuiesc ca a aflat de pe OTV)
Intrebarea mea (retorica) a fost "cine e Ogica?"  ... si tot eu am raspuns: e o "vedeta" din Romania. Asta e Romania de azi si astea ii sunt "vedetele".
Eu m-am hotarat. Cred ca totusi voi ramane la... "valorile" mele: familia mea, tipi cititi a caror nume poate nu l-am retinut, apa curata, iarba verde si cerul senin. Simt eu ca astea conteaza intradevar.
Si apoi, vorba tipului astuia, Zoso,... eu sunt ok. :)
In rest... numai de bine. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.