luni, 14 iunie 2010

Daca ai o tara dar nu-ti sti nationalitatea,

"Daca ai o tara dar nu-ti sti nationalitatea,
daca ai o religie, dar nu ai un Dumnezeu,
daca ai inima, dar sufletul ti-e sec...
imi pare rau, nu stiu ce pot sa fac pt tine.
In rest... hai sa fii prietenul meu!
Viata e frumoasa."
Cuvintele de mai sus le avea scrise imediat sub titlul blogului meu.
Le-am scris intr-o zi cand cineva care care nu era sigura daca e romanca sau nu si cineva care e cu Dumnezeu pe buze prin prisma profesiei pe care o avea, au incercat sa-mi faca rau. Rau, la modul gratuit... Pt mine a fost inexplicabil. Oameni carora nu le facusem rau si care nu castigau nimic prin raul facut, incercau sa faca rau. Am tot incercat sa le inteleg motivatia, dar...
Cuvintele de mai sus erau un fel de "piei satana!".
Azi dimineata am decis sa le sterg. Nu stiu daca e iertare sau uitare, dar pt mine e un pas inainte, o trecere mai departe.

Un comentariu:

  1. Unii se simt bine cand fac rau...Asta face parte din structura lor spirituala. Urat, foarte urat!

    RăspundețiȘtergere

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.