vineri, 18 iunie 2010

Ritmul

Nu stiu daca are legatura cu vara, cu Lyoness Sensation, sau poate cu reorganizarea biroului dar de cand am venit din Austria parca mi s-a schimbat ritmul si ca o consecinta directa mi-a rams mai putin timp de petrecut in lumea lui Luka. :o) Pe scurt: am fost o saptamana in Austria, cateva zile la Valcea, am avut mult de lucru, am reorganizat biroul exclusiv pt Lyoness, am baut bere cu prietenii, am ajuns in sfarsit sa avem o intalnire cu un proiectant pt casa(deja ii vad forma) si inca cateva lucruri importante pe care nu le voi trece aici. Deci a fost o perioada plina.
Deja intru in criza de timp, asa ca... ma opresc aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.