vineri, 23 ianuarie 2009

Lyoness CashbackCard


Incepand cu acest an proiectul care anima Lyoness de cativa ani, realizarea unui CashbackCard care sa aduca clientilor bani inapoi la fiecare cumparatura indiferent de tara sau bransa, a devenit realitate. Pe masura ce trece timpul, tot mai multi comercianti utilizeaza Lyoness CashbackCard-ul in relatia cu clientii fideli Lyoness. Asta insemna ca eu daca ma aflu in Ungaria, de exemplu, pot sa merg la Praktiker si sa-mi cumpar... o centrala termica si sa beneficiez de avantajele de a fi client Lyoness. Sau la fel, aflandu-ma in Austria pot sa-mi cumpar ciocolata la Confiserie Heindl sau sa-mi schimb cauciucurile la Profi Reiffen- und Autoservice (peste 50 filiale in Austria)si sa primesc bani inapoi utilizand Lyoness CashbackCard-ul.

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.