marți, 13 ianuarie 2009

Straja - impresii de vacanta













O scurta vacanta de 3 zile la Straja poate fi un prilej de a scapa de stresul vietii cotidiene. Initial am intentionat sa urcam cu telescaunul pt ca vremea era super. Odata ajunsi la fata locului, am platit parcarea si ne-am impachetat pt urcare, dar am constatat ca telescaunul tocmai intra in revizie. Ghinion! Tipul de la parcare, baiat bun, ne-a dat banii inapoi si am urcat cu masina, drumul pana sus, in Straja, fiind destul de curat. N-a fost rau, am admirat privelistea din masina.
Gazdele noastre de la Vila Alpin fiind aproape desavarsite: cazare super (120 lei camera/zi), bucataria de nota 10(m-a surprins placut ciorba de cartofi, simpla dar delicioasa) si program artistic in seara de Sf.Ioan (tipul de la bar canta super). Un minus: lipsa semnalului la TV in camera ne-a facut sa jucam carti si sa bem pana noaptea tarziu.
Nefiind niste schiori superexperimentati ne-am limitat la Partia soarelui, destul de saraca in zapada si cam inghetata in prima zi. Prietenii nostrii au avut un pusti care a avut nevoie de un monitor asa ca am apelat la intamplare, la Razvan (apelati cu incredere)care s-a inteles de minune cu pustiul.
Noutate fata de anul trecut: teleschiul de la partia 3 are acces pe baza de cartela(4 lei urcarea,10 lei garantie-returnabila. Exista si cu urcari multiple), o versiune mai evoluata decat clasicele bilete.
Pe langa schiat, mancat, baut si alte activitati colaterale, am urcat si la Schitul Straja. Aceasta schimbare de registru ne-a prins bine si ne-a incantat.
De cand am fost prima data in Straja am avut senzatia de "acasa", senzatie pe care am avut-o si de data aceasta.

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.