duminică, 23 ianuarie 2011

Firefox a detronat Internet Explorer

Mozilla Firefox a depasit Microsoft Internet Explorer in lupta pentru cel mai folosit browser din Europa. Aceasta este concluzia serviciului de masurare a traficului si market-research StatCounter.
Conform StatCounter Global Stats in luna Decembrie 2010, Firefox a avut 38,11% din cota de piata europeana in comparatie cu IE – 37,52%.
Citeste articolul original...
Adevarul ca, in pofida faptului ca de felul meu sunt un tip destul de conservator, de ceva vreme am schimbat si eu macazul, imprietenindu-ma cu Firefox.

2 comentarii:

  1. incearca google chrome si spune-mi parerea ta!

    RăspundețiȘtergere
  2. :) Dupa 100 de ani de Internet Explorer am renuntat cu greu pt Firefox si acum vrei sa ma destrabalez cu Google Crome? :)
    Pai asa unde o sa ajung? Maine Opera si... :)
    Serios, poate incer si Crome-ul intr-o zi.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.