marți, 11 ianuarie 2011

Sunt eu un client greu de multumit?

Astazi ducandu-mi a doua oara masina la reprezentanta Pilkington din Arad pentru a-mi lua jos parbrizul si a-l monta din nou, mi-am adus aminte de cei de la West Motors din Timisoara care acum cativa ani m-au calificat pe forumul Toyota drept "un client greu de multumit".
De fapt ce s-a intamplat? Acum vreo 3 ani am avut un accident, am dus masina la reparat si... a urmat cosmarul. Vreo 5 saptamani de asteptare si apoi o gramada de drumuri Arad - Timisoara pentru a-mi aduce masina in stare de functionare. Aveam o gramada de probleme datorate reparatiei, nu accidentului. Binenteles ca nu am fost foarte multumit de asta (bani, timp si nervi irositi pe drumuri) si printre altele mi-am spus parerea despre calitatea serviciilor (deserviciilor) pe forumul Toyota. Binenteles s-a gasit cineva (mie mi-a mirosit a angajat al firmei respective) care sa zica ca eu sunt greu de multumit.
Astazi am ajuns sa ma intreb daca intradevar asa o fi.
Prin primavara avand parbrizul crapat, m-am gandit ca e normal sa apelez la profesionisti pt asta si in loc sa ma duc la un service oarecare, am apelat la Pilkington, care se lauda ca fiind "lider national in distributia si montarea parbrizelor".
Odata ajuns acolo am fost servit cu promptitudine, amabilitate si in cateva ore aveam un parbriz nou. Am plecat acasa dar pe drum, auzind un vajait ciudat m-am intors cu rugamintea de a verifica daca totul este montat la locul lui pt ca... Amabili, au demontat ce era de demontat si constatand ca parbrizul nu era bine lipit au etansat locurile cu pricina. Se poate intampla...
,A trecut timpul si de ceva vreme aveam iarasi parbrizul crapat (de la o piatra rebela, undeva pe drumuri) asa ca... apelez la specialisti. Saptamana trecuta sun la Pilkington, intreb si cu promptitudine mi se face o programare. Merg dimineata urmatoare, las masina si ma intorc dupamiaza dupa ea. O iau si dupa ce plec, in primele sute de metrii... suieratul cu pricina.
Ma intorc, povestesc problema si antecedentele din primavara si oamenii se apuca de treaba destul de dezorientati. Desfac, lipesc, monteaza (si zgarie parbrizul) ma urc in masina si... surpriza... suieratul.
Ma intorc, povestesc, vine si "specialistul" care ii cearta pe ceilalti si suflecandu-si manecile, incearca sa repare lucratura. "Acum speram sa fie in regula." Plec si... suieratul binecunoscut.
Nu m-am mai intors in acea zi. Deja petrecusem o ora si jumatate in atelierul Pilkington.
In weekend am facut un drum de 1500 de km pana in Austria..., cu suieratul la purtator si azi de dimineata le-am proptit masina in usa din nou. Alte drumuri cu taxiul, alta zi fara masina.
Dupamiaza, in sfarsit am avut rparbizul in regula.
Sincer, ma asteptam sa primesc macar scuze, dar... asta este.
Ma tot intreb daca asa se intampla la... "profesionisti"(lideri nationali in domeniu), cum o fi la altii?
Sau poate sunt eu un client greu de multumit?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.