luni, 3 ianuarie 2011

Revelion

LA MULTI ANI TUTUROR!
Aseara am ajuns in sfarsit acasa. Am fost plecat la Sibiu de anul trecut si am ajuns acasa abia acum. De fapt am fost la prietenii nostrii din Selimbar impreuna cu care am petrecut Revelionul (si Anul Nou) la Caminul... pardon, "Sala de protocol" a primariei Selimbar. Adevarul e ca, odata ajunsi acolo, am avut o surpriza placuta cu toate ca am fost preveniti de catre gazdele noastre. Sala cu pricina, semana mai mult a restaurant de lux, decat a... camin. Una peste alta am avut o petrecere de revelion deosebita, cu mancaruri si bauturi fine, servire ireprosabila, muzica de calitate si un frumos foc de artificii la miezul noptii. Pt toate astea trebuie felicitat Vasile, administratorul(cred) a carui mana de gospodar s-a simtit in toate. Am tinut-o asa pana dupa ora 4 cand ne-am retras strategic acasa la prietenii nostrii. Dupa un somn si o leneveala am revenit dupa amiaza si am luat-o de la capat voiniceste in aceleasi conditii.
Cam asa am trecut in 2011.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.