vineri, 31 decembrie 2010

2010 / 2011

E ultima zi din an.
Am observat eu ca lumea obisnuieste ca la sfarsit de an sa traga linie si sa-si contabilizeze realizarile. Deasemenea oamenii obisnuiesc sa-si propuna diverse lucruri pentru noul an si sa eventual sa faca liste cu proiecte sau dorinte.
Ce pot sa spun despre 2010? A fost un an bun in care am muncit mult , dar cu folos, am calatorit mult (nu ma refer aici la munca) si ne-a distrat deasemenea.
Daca vorbim despre Lyoness...
Nici nu vreau sa vorbesc despre mine personal, ci despre faptul ca in Romania a existat un boom in 2010 (de la 80000 la 160000 clienti) si ca mai multi colaboratori din echipa mea au incheiat anul pe nivelul 4 de cariera (ma bucura la fel si pt ceilalti, care sunt pe drum:)).
Deci a fost un an bun, nu numai pt mine.
2011?
Am niste chestii in gand pentru 2011... :)
Sa pregatim sampania, sa vina prietenii si sa asteptam anul nou!
Impreuna la vom face pe toate!

4 comentarii:

  1. ce pot sa spun decat ca e "din ce in ce mai bine"?! ma bucur ca ne-am cunoscut!

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  3. Client: 040 145578 in 14.12.2010
    040 156629 in 29.12.2010
    deci 11051/15 zile adica 736,7/zi adica,un client la fiecare 2 minute

    RăspundețiȘtergere

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.