sâmbătă, 11 decembrie 2010

LEONARDO - Noul partener comercial Lyoness

Incepand de maine avem in "portofoliu" un nou partener comercial cu nume - LEONARDO.

18 comentarii:

  1. Daca informatia pe care o detin eu e corecta, este 9%. O sa verific totusi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu card sau bonuri valorice?

    RăspundețiȘtergere
  3. este foarte bine dar de cand va functiona

    RăspundețiȘtergere
  4. pe pagina Lyoness nu apare...(sau poate nu-l gasesc eu..)

    RăspundețiȘtergere
  5. Tot nu apare nimic pe pagina Lyoness despre Leonardo.Care e discountul pana la urma?

    RăspundețiȘtergere
  6. Am intrebat si eu la office. Mi s-a raspuns ca intarzierea in aparitia pe site e legata de detalii de ordin tehnic.
    Mi s-a confirmat ca in toate magazinele Leonardo pot fi citite cardurile Lyoness.

    RăspundețiȘtergere
  7. am vrut sa decontez la un hotel in Beius, Bertalia sau asa ceva si au spus ca nu mai sunt in Lyoness, desi inca era afisat si este si pe siteul oficial Lyoness, trebuie lumea sa sesizeze...

    RăspundețiȘtergere
  8. Faptul ca nu ai semnat acest comentariu ma impiedica sa-mi dau seama daca am mai discutat cu tine pe aceasta tema.
    Nu lumea trebuie sa se sesizeze. Trebuie sa sesizezi office-ul printr-un mail (semnat) in care sa dai toate detaliile. Asa se poate rezolva.

    RăspundețiȘtergere
  9. Actualizarile pe site-ul oficial sunt foarte greoaie... N-au postat nimic de pe 15 decembrie 2010. Nu e posibil ca voi toti care aveti bloguri personale sa furnizati informatii mai proaspete dacat site-ul oficial. Oricum bravo voua !
    Leonardo functioneaza ca si client Lyoness si inca nu apare la sectiunea Comercianti. Or mai fi si alte firme in aceasta situatie?

    RăspundețiȘtergere
  10. TIPS: Pentru a beneficia de discount la orice comerciant din reteaua Lyoness pastrati bonul fiscal si trimitet-l la Lyoness daca cumparatura nu va este inregistrata de catre comerciant. Sau cereti factura proforma de la comerciant(pt. cumparaturi de val mai mari bineinteles), incarcati contul de cumparaturi cu suma necesara si trimiteti factura la Lyoness. Lyoness v-a vira suma comerciantului si va va inregistra discountul.

    RăspundețiȘtergere
  11. Banuiesc ca ati observat ca s-a rezolvat si problema cu absenta Leonardo de pe www.lyoness.ro .

    RăspundețiȘtergere
  12. Un pic de ajutor, va rog. In cat timp apare pe cont o cumparatura de la Leonardo? Stiu ca ei folosesc programul on line.

    RăspundețiȘtergere
  13. Sincer eu nu am facut nici o cumparatura. Daca programul lor e online, imediat dupa validarea operatiei, cumparatura e evidentiata in biroul dvs personal, la "cumparaturi deschise". Nu stiu frecventa cu care se fac platile efective de la Leonardo.

    RăspundețiȘtergere
  14. Aham! Nu stiu nici eu cum functioneaza programul lor. Cu Carrefour-ul m-am obisnuit. La Leonardo nu apare nici un ID pe bonul fiscal. Totusi casierita a "tras" cardul. Ma asteptam sa vad tranzactia pe cont imediat ce am ajuns acasa. Dar nimic nici pana acum. Mai astept un pic.In caz de totusi nu va aparea nimic pe cont, ar mai fi ceva de facut? Adica ar merge ideea sa trimit la Lyoness bonul fiscal? Altfel as pierde niste banuti importanti tinand cont ca ar trebui sa mi se returneze 8% din cumparatura.

    RăspundețiȘtergere
  15. Dap! In cele din urma mi-a aparut cumparatura de la Leonardo! Acelasi sistem ca la Carrefour, doar ca primesc retur mai multi bani! :D Este ok!

    RăspundețiȘtergere

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.