luni, 13 decembrie 2010

Reclama la MRO pe pagina de Facebook a Lyoness :)))

Astazi era sa ma sparg de ras dupa ce am fost anuntat de cineva ca pe pagina Facebook a Lyoness exista o reclama la MRO. Nedumerit intru si constat siderat ca omul avea dreptate.
Un tip (am renuntat sa-i postez numele), a postat o reclama la MRO exact pe pagina fanilor Lyoness.
Nu cred ca merita sa postez linkul caci sunt convins ca cineva va sterge mizeria de acolo. 
Cum naiba sa faci reclama la MRO pe o pagina Lyoness???????????????????
Unde e logica?
Oare daca ma apuc sa fac Aracola (pt cine nu stie, e numele unui suc de pe vremea lui Ceausescu care avea doar culoare de Cola) in garaj, ar fi logic sa postez o reclama la sucul meu pe pagina Coca Cola???
Oare la ce as putea sa ma astept in afara de faptul ca m-ar considera toti cititorii stupid?
Nu ca deja ma bantuie ideea...
Caut niste poze cu un Trabant si ma laud pe un site al fanilor Mercedes.
Eventual le spun ca e de vanzare.:o)
E clar ca cei care sunt fani Mercedes au un Mercedes, adica o masina si... eu nu fac decat sa fiu penibil. Pe langa asta, care ar fi sansele ca un posesor de Mercedes sa se uite la... un Trabant.
Cum se poate gandi cineva ca un fan Lyoness, care se presupune ca stie ce e Lyoness, ar cauta o astfel de afacere nemaipomenita, senzationala, cu un potential mondial atat de mare, precum MRO?
Mi-e frica sa nu dea ideea si celor de la AFSRO ca aia oricum copiaza tot si ne vom trezi ca vin sa ne ispiteasca si ei.
Sau poate il vedem pe Dl. cu pricina prin hol la vreun Lyoness Day impartind fluturasi cu nemaipomenita afacere MRO si racoland membrii Lyoness.
Eh, asta e. M-am distrat copios.
Oscilez intre a pune aceastei postari eticheta "funny" sau sa creez una noua, "stupid things".

4 comentarii:

  1. esti stupid frate,studiaza si vezi,sunt complementaree,in rest te privesteee......

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda. Putin fortat termenul de "complementar", dar... Sigur as putea sa-ti dau si dreptate. :) Nici nu au cum sa fie altfel. Cred ca mai degraba... paralele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum de mai apar unele firme ca fiind partenere LYONESS PE SITE cand de fapt ele nu mai accepta cardul LYONESS!? Pot sa-ti dau un exemplu:MAGAZIN SALAJEAN Zalau. Am fost eu personal la ei iar cand am scos cardul au zis ca nu mai colaboreaza cu LYONESS(au luat jos si stickerele de pe geam,trebuia sa-mi fi dat seama din prima). Acum daca clientii LYONESS merg acolo ce pot ei sa creada?!...Nu se ocupa nimeni de asta? Am semnalat doar un fapt divers...

    RăspundețiȘtergere
  4. Cazuri de genul asta pot aparea si e recomandabil ca ori de cate ori intalnesti astfel de situatii sa le semnalezi la office prin email.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.