sâmbătă, 11 decembrie 2010

Lyoness Day Special Bucuresti

Fara discutie evenimentul Lyoness care este in desfasurare in Bucuresti este unul la superlativ, atat prin numarul mare de participanti (aprox. 500!!!), organizare, invitati speciali si nenumarate surprize, dar si prin noutatile pe care ni le aduce.
Pe langa intrarea magazinelor Leonardo in randul comerciantilor care accepta cardul Lyoness, am aflat cu placere ca OMV ne-a marit discountul in benzinariile sale, pe baza unor bonuri speciale cu discount de 3%.

10 comentarii:

  1. Noi, cei din teritoriu, cum aflam noutatile...(bonurile speciale OMV)?

    RăspundețiȘtergere
  2. Si la benzinariile Petrom sau numai OMV?

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am aflat aceste informatii doar pt ca sunt in Bucuresti la Lyoness Day si cum a fost dat anuntul, am si dat fuga sa il postez pt a se putea bucura si altii de el.
    Detaliile legate de aceste noutati, vor aparea cu siguranta pe www.lyoness.ro (la noutati)in perioada urmatoare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Bonurile care exista in prezent in circulatie au acelasi discount ca pana acum si sunt acceptate de Petrom si OMV deopotriva.
    Bonurile despre care vorbeam, cele cu discount de 3%, sunt bonuri noi, exclusiv pentru OMV.

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai nu e aceiasi firma OMV Petrom?

    RăspundețiȘtergere
  6. In principiu da(la varf), in practica nu.
    OMV va avea si bonuri proprii pt care va oferi 3% discount.

    RăspundețiȘtergere
  7. Se pare ca putem afla informatii destul de exacte de aici asa ca indrasnesc si eu sa vin cu o intrebare, chiar daca e un pic off topic.
    M-a intersat Lyoness si am dorit sa folosesc sistemul, dar eram in concediu maternal si daca as fi avut venit altul decat idemnizatia, statul mi-ar fi anulat aceasta indemnizatie.Am fost sfatuita sa redirectionez veniturile din restituiri spre contul de pozitii.Zis si facut.Doar ca din pacate nu a functionat total.Mai precis.Intradevar restituirea directa s-a adunat la contul de pozitiii dar cea a indirectilor s-a dus tot la contul de restituiri.Acum tocmai am vazut ca s-au decontat deodata comparaturile din luna noiembrie de la Carefour ale indirectiilor mei si m-am trezit cu un bonus de 47 lei ce ar trebui virat martea viitoare.Ceea ce ar fi trebuit sa fie pentru altii un motiv de bucurie(incasarea primului comision) pentru mine e un cosmar.Urmeaza sa pierd indemnizatia pentru copil pentru urmatorul an de zile(1000 ron X 12 luni) pentru 47 de lei?Daca aveti vre-un sfat la aceasta problema v-as fi recunoscatoare sa il pot afla.Pana marti mai e asa de putin...Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  8. In primul rand, multumesc pt increderea aratata. Ma simt onorat.
    Trecand la problema care va framanta sunt sigur ca nu veti pierde indemnizatia, doar pt ca in contul dvs bancar vor aparea suma de 47 lei. Ati putea tot asa de bine sa nu va treceti datele bancare in biroul personal si acest virament nu va mai avea loc, dar repet, nu cred ca aveti nici cel mai mic motiv de ingrijorare.

    RăspundețiȘtergere
  9. Asta-i super. Clienti Lyoness sunt speriati ca primesc bani. Ce sa mai zic. Lyoness e beton.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.