sâmbătă, 4 decembrie 2010

The Shift - ambition to meaning - Wayne Dyer


Am vazut un film deosebit. L-am vazut intr-un loc deosebit, in casa unor prieteni din Valcea, Alina si Bogdan(era sa o uit pe Ioana) un loc magic... Nu stiu de unde vine acea magie. Casa e "altfel", poate familia lor e deosebita, poate animalele din casa ce vietuiesc asemeni  celor din arca lui Noe, poate atelierul de pictura a lui Bogdan... Cine stie. Si de cate ori mergem la ei, vedem cate un film, Bogdan e maestrul de ceremonii. De data asta am vazut acelasi film de doua ori. Ei ne spuneau ca e a patra oara. Nu intelegeam cum poti vedea un film de patru ori. L-am vazut o data si am simtit nevoia sa-l vad si a doua oara. Am fost fermecat si sigur ca a treia oara voi descoperi lucruri noi. E un film extraordinar ce trebuie vazut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.