vineri, 3 decembrie 2010

Secret Info - o frantura de istorie

Cand am vazut zilele trecute cuvintele "Secret Info" mi s-au parut cunoscute, dar totusi nu stiam de unde le stiu. Cautam un numar de telefon intr-o agenda veche si am dat de o insemnare: "17.10.2008 - Secret Info". Apoi mi-am amintit. Asa se numeau sesiunile de informare Lyoness. Se numeau "Secret Info". Pe vremea aceea logoul firmei era "Lyoness - secretul cumparaturilor". Chiar si pe carduri era imaginea unei tinere care soptea la urechea cuiva. Pe vremea aceea Lyoness, sau "cumparaturile inteligente" erau un secret pe care nu il stia oricine. Noi eram destul de putini, comerciantii erau destul de putini, logistica destul de subtire, dar... noi cunosteam "secretul" si eram mandrii de asta. Nu puteam spune acelasi lucru si despre prietenii si cunoscutii nostrii. Multi au fost neincrezatori, multi ne explicau cu bunavointa de ce nu va functiona, iar unii chiar ne ocoleau.
Cu timpul lucrurile s-au schimbat si azi Lyoness nu mai e un lucru de soptit la ureche. Nu mai e un secret pt nimeni. Toata lumea stie ca prin Lyoness poti sa-ti primeti o parte din banii cheltuiti inapoi, sau poti sa-ti construiesti din asta o cariera. Marii comercianti si-au pus numele chezasie pt asta. Nume ca OMV, Petrom, Praktiker, Carrefour, House of Art, DOMO, Lukoil, stau alaturi de numele Lyoness ca o garantie pt corectitudinea, functionabilitatea si perspectiva oferite de un concept revolutionar.
Azi nu mai e un secret. Azi pe cardurile Lyoness sta imaginea mapamondului si nu intamplator. Pana de curand vorbeam cu mandrie de o afacere europeana. Mai recent pasul pe continentul american ne-a facut sa vorbim de o afacere internationala, ferindu-ne de cuvantul "mondiala".
Nu vor trece mai mult de 2 ani si voi citi aceste randuri zambind, la fel cum am descoperit notita din 2008 care mi-a adus aminte de... "Secret Info".

3 comentarii:

  1. Ai foarte mare dreptate este o mindrie sa faci parte din familia Lyoness eu sunt inscrisa din octombrie 2009 cred sincer in oportunitatea Lyoness.Intrebarea retorica este cum de exista si azi persoane care spun ca nu functioneaza si care ne ocolesc?

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am card Lyoness din oct.dar nu stiu sa-l folosesc si nu pot vedea vreun avasntaj

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi se pare normal sa nu ai nici un avantaj daca nu-l folosesti. Cel care ti-a dat cardul nu te-a invata sa-l folosesti?
    Intra pe www.lyoness.ro si acolo vei gasi firmele unde poti sa folosesti cardul. Tot acolo, daca nu-ti stii datele de acces poti sa le afli.
    O descriere a sistemului poti gasi si in partea de sus a acestei pagini, sub titlu, la CUMPARATOR LYONESS.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.