marți, 8 februarie 2011

Paradoxul sms-ului

Azi de dimineata, fiind marti, m-a trezit "SMS-ul".
Cei din Lyoness stiu despre ce vorbesc cand spun "SMS-ul". Pt ceilalti voi spune doar ca e vorba de un sms care vine saptamanal cu suma care urmeaza sa o incasez. De fapt e vorba de un mesaj cu bani.
Ti se intampla vreodata sa fii trezit de... un veste buna?
Adevarul e ca nu e chiar o veste, o surpriza. Stiu intotdeauna ca vine si de obicei si suma exacta, dar astept intotdeuna cu placere confirmarea de martea dimineata.
Azi m-a trezit pt ca a venit destul de devreme. :))) Putin inaintea sms-ului de la Vodafone care-mi amintea sa-mi platesc factura (am uitat, dar fug imediat sa o rezolv). Ca noroc ca au venit in aceasta ordine si nu m-au trezit cei de la Vodafone. Asa macar m-a trezit o veste buna.
E ciudata si senzatia cu vestea buna. Ai fi mai dormit si te enrveaza ca te trezeste. Nici nu te-ai trezi, dar totusi vrei sa vezi suma. O citesti si iti trece supararea. Binenteles, mai departe ai doua variante: pui capul pe perna si te indesi mai departe in asternuturi, sau sari din pat si fugi sa-ti faci o cafea. Eu asa am facut.
Apropo, daca merg la Vodafone, merg sa cumpar si cafea ca... am uitat sa cumpar ieri.:))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.