miercuri, 4 februarie 2009

Deschideti! Politia!

"Si-au incarcat armele, si-au tras cagulele si au plecat." Asa se spunea intr-un reportaj care ne povestea ca politia a plecat la vanatoare de condamnati "invoiti" care au uitat sa se intoarca in penitenciar. Asta pe fondul scandalului Gorbunov, o alta monstra de imputiciune a sistemului de justitie romanesc (scuzati cuvantul neacademic...justitie). Circuland intre Timisoara si Arad, pe la ora 21, la iesirea din Timisoara, am vazut si eu pe cei care il cautau probabil pe Gorbunov: trei sau patru masini de politie cu politistii aferenti (o gloata) adunati la o sueta. Scriind randurile de fata, mi-am adus aminte de zarva starnita de furtul armelor de saptamana trecuta. Eu am auzit totul de la radio, unde se spune de mii de masini oprite si controlate de nenumarate echipaje de politie. Intorcandu-ma de la Sibiu, aproximativ 300 km, am vazut si eu acele echipaje, politisti zgribuliti pe marginea drumului, sau stand cuminti in masini, dar fara sa ma opreasca niciunul. Adevarul e ca daca te gandesti la ei, te intrebi ce ar putea face un politist de la circulatie daca totusi ar fi oprit masina cu hotii de arme!!! Asta e. Merg si ei la serviciu ca toata lumea, ca doctorii, ca profesorii, ca politicienii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.