duminică, 1 februarie 2009

SPAM-uri de la fanbox.com, netlogmail.com, tubely.com, flixster.com


Primesc si eu, ca tot omul, spamuri. Tot felul de binevoitori imi ofera, tot felul de chestii. Un soi mai aparte de spamuri sunt cele pe care le primesc de la cunoscuti, sau mai putin cunoscuti, in lista de adrese a carora se afla si adresa mea de mail(uneori cu totul inexplicabil).
Funbox.com imi trimite un Big Kiss din partea unor cunoscuti (in engleza) binenteles fara sa-i intrebe si pe ei.
Alti cunoscuti de-ai mei vor brusc sa fie prietenul/prietena mea (de data asta in romaneste), de data asta din partea netlogmail.com .
Un altul (pe asta nici nu-l cunosc) insista de pe propria lui adresa de mail (iarasi in engleza, saracul poate nici nu o vorbeste) sa intru pe tubely.com .
Aceeasi poveste, alt prieten, flixster.com.

Daca dai curs la oricare dintre invitatiile de mai sus, pentru a te loga, ti se cere adresa de mail si... PAROLA! Teapa! Daca esti suficient de naiv (!) si urmezi pasii respectivi, funbox.com, netlogmail.com, sau tubely.com, devin vrand-nevrand proprietarii de fapt ai contului tau de mail. Si binenteles toti cei pe care ii ai in lista de adrese, se vor bucura nespus, vor inebuni de fericire si te vor injura cu dragoste cand vor primi din partea ta BigKiss-uri, declaratii de dragoste si tot felul de chestii deastea, binenteles prin grija celor enumerati mai sus.

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.