luni, 23 februarie 2009

The Secret - cartea

Ieri mi-am petrecut 11 ore prin trenuri, venind din Graz, timp suficient sa recitesc "Secretul". Spun recitesc, evident pt ca nu e prima data. Trecand peste puternicul accent ateu al cartii care a intrat putin in conflict cu convingerile mele, e o carte care mie personal mi-a schimbat modul de a privi lucrurile din jur. Sau cel putin a contribuit substantial la asta. Intradevar, fie ca acceptam sau nu explicatiile autoarei, esenta ramane aceeasi si "seccretul" il regasim peste tot in jurul nostru. Facem parte cu totii din acest univers si interactionam cu el. Fiecare dintre noi decide in ce fel o face. Sau poate nu. Nu toti luam decizii. Unii ne multumim sa ne traim viata asa cum ne e servita, sau altfel spus, sa vegetam.

Clipul de fata e o farama din filmul "The Secret" care e deasemenea o calauza buna pentru oricine vrea sa faca ceva cu viata lui, pentru oricine nu se multumeste sa rataceasca la intamplare prin viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.