luni, 14 decembrie 2009

Carrefour pe www.lyoness.ro

Acum e si offcial. Pe http://www.lyoness.ro/ a aprut urmatorul anunt:

Carrefour Hypermarket – noul partener comercial Lyoness!
14.12.2009 (Data publicării)

Începând cu data de 16.12.2009 Carrefour Hypermarket este partener comercial Lyoness. Cumpăraţi de la Carrefour la cele mai mici preţuri, plătiţi cu bonuri valorice obţinute prin intermediul Lyoness şi primiţi 3% bani înapoi la fiecare cumpărătură.

Carrefour Hypermarket este prezent pe piaţa românească în Arad, Braşov, Brăila, Buzău, Cluj-Napoca, Constanţa, Focşani, Iaşi, Oradea, Piteşti, Ploieşti, Sibiu, Suceava şi Bucureşti cu 7 hypermarketuri, informaţii complete pe www.carrefour.ro
Puteţi deja comanda Bonuri Valorice Carrefour Hypermarket, însă, atât expedierea comenzilor cât şi vânzarea efectivă de bonuri valorice se va face începând de joi, 17.12.2009. Bonurile Valorice Carrefour Hypermarket vor avea valori nominale de 50 lei şi de 100 lei, iar comanda minimă va fi de 400 lei.

Începând din 16.12.2009, Lyoness mai are încă doi noi parteneri comerciali cu bonuri valorice: Carrefour EXPRESS şi Carrefour market cu reprezentanţe în Arad, Bacău, Baia Mare, Bistriţa, Braşov, Câmpina, Caransebeş, Craiova, Dej, Deva, Drobeta Turnu Severin, Hunedoara, Lugoj, Oradea, Petroşani, Ploieşti, Râmnicu Vâlcea, Reşiţa, Sânnicolau Mare, Sighetu Marmaţiei, Simeria, Timişoara, Turda, Zalău. Discountul pentru clienţi este tot de 3%. Data de la care vom putea prelua comenzi de bonuri valorice pentru aceşti doi parteneri va fi publicată pe www.lyoness.ro , la Noutăţi, cu siguranţă înainte de sărbători.

ATENŢIE: Bonurile Valorice Carrefour Hypermarket sunt valabile doar la Carrefour Hypermarket. Pentru Carrefour EXPRESS şi Carrefour market va fi disponibil un alt tip de bonuri valorice.

LYONESS - Bani înapoi la fiecare cumpărătură!

4 comentarii:

  1. Excelent.Ce poti sa mai spui decat ca este minunat sa fi in LYONESS :) Mai tii minte ca ti-am spus ca sunt super fericita? Ei bine tocmai am explodat de fericire din nou ;;) Carrefour - pentru o viata mai buna :) adevarat mai ales in parteneriat cu LYONESS.

    RăspundețiȘtergere
  2. un alt mod de a se imbogati unele persoane.Fraerii cumpara anticipat bonuri valorice peentru care platesc taxe de tipar, taxe de distribuire,taxe de posta ori curier, sau platesc contravaloarea transportului daca se deplaseaza personal la sediul firmei pentru a-și cumpara tichetele. Aceste tichete nu le poti folosi decit la anumite magazine(deci ești un consumator captiv), amplasate in anumite zone, altele decit in cele unde locuiești, iar plata transportului de și pina la aceste magazine nu este acoperita de aceste *bonusuri*. Cine iși da un ban fara sa faci ceva pentru el.

    RăspundețiȘtergere
  3. de ce cineva trebuie sa cenzureze mesajele, daca ele rspecta conditiile de bun simt.Daca u incalca regulile de morala.

    RăspundețiȘtergere
  4. Dupa cum ai observat nu ti-a cenzurat nimeni mesajele. Fiind blogul meu am ales ca toate comentariile sa-mi vina pe mail spre publicare. E alegerea mea.
    Trecand la primul coment... Ce sa-ti spun eu? Mie personal (cu tot respectul) mi se pare ca esti pe langa subiect. E evident ca Lyoness e un sistem de fidelizare al clientilor catre anumite magazine. Nu e mare filozofie aici.
    E simplu. Eu, clientul, am de ales daca imi cumpar o camasa de la X magazin sau de la House of Art(12%discount).Daca mie imi place camasa pot fi "fraier" si sa-mi scot cardul Lyoness, sau "smecher" si gandindu-ma ca imbogatesc pe cineva, sa refuz sa iau acei bani. E alegerea clientului.
    Despre bonuri... Nu stiu cine ti-a spus ca noi platim taxe de tipar (ex:Carrefour isi tipareste bonurile). "Taxe de distribuire,taxe de posta ori curier" sunt de fapt cei 5 lei pe care ii platesti numai daca asa vrei tu, sa platesti ramburs. Daca faci virament, de exemplu, bonurile iti vin acasa gratuit.
    Dar cumparaturile la Carrefour(de exemplu) nu sunt pt cei care nu vor sa faca cumparaturi la Carrefour, ci pt cei care vor sa o faca si vor o parte din banii lor inapoi. Mie mi se pare simplu.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.