marți, 1 decembrie 2009

Unde este Real - ul?

Unde este Realul? Este intrebarea pe care am primit-o incepand de ieri dimineata.
Dupa ce pe site-ul www.lyoness.ro (la noutati) aparea ca sunt probleme cu distribuirea bonurilor de Real, acum a venit vestea (deocamdata neoficiala) ca Real-ul nu mai este partener comercial Lyoness.
De fapt nici nu ma mira vestea. Cu toate ca faceam pe zi ce trece un rulaj comercial tot mai mare, dupa cum stiti Real-ul s-a gandit la un moment dat sa faca economie, scoatand voucherele de 10 si 50 lei si inlocuindu-le cu cele 75 lei. Un prim semn de neseriozitate: daca tot cumparati, hai sa va dau mai putini bani inapoi. Faceau astfel economie si la costul in sine al voucherelor, dar si la discountul acordat. Cum? Binenteles nimeni nu cumpara de fix 75 lei. Atunci cand ajungeai cu cosul la casa si cumparaturile tale valorau 140 lei, dadeai un voucher de 75 si restul plateai cash (astfel discountul nu mai era de 5%, ci se reducea aproape la jumatate).
Acum se pare ca, mai vrand-nevrand au acceptat contractul cu cardul, dar au taraganat implementarea cardurilor si au impus conditii inacceptabile pt tiparirea in continuare a voucherelor.
Deci... Gandire tipic romaneasca si un management cu totul pagubos al Real-ului. Daca in relatia cu o companie care ii produce un rulaj lunar de miliarde, Real-ul se poarta ca ultimul tigan din piata (sa ma scuze minoritatile), imi inchipui de ce orice reclamatie pe care clientii o depun e simpla pierdere de vreme. Cumparatorul simplu e zero pt ei. Doar daca face parte dintr-o comunitate de cumparatori, cumparatorul poate avea un cuvant de spus in fata acestor pseudo comercianti. Se pare ca tocmai coeziunea si puterea noastra au pus-o la incercare cei de la Real. Ei bine, pe mine personal m-au convins.
Mai calc in Real cand voi vedea sigla Lyoness lipita pe usa!
Vreti si voi sa fim o forta? Procedati la fel. Sunt convins ca in acest moment conducerea Lyoness negociaza si alte contracte, deci nu imi fac griji pt viitor. Apropo, am fost prima data dupa mult mult timp la cumparaturi la Selgros. Daca Real-ul nu-mi da discount, e la fel de bun si Selgros-ul. Acum mi-am adus aminte, Kaufland e destul de in centru. Ooooooooooo! Si la Carefour as putea sa merg, ca n-am fost demult prin Armonia.
Despre ce vorbeam? Despre Real? Ce-i aia Real? Aha, aia care au vrut sa ne traga pe sfoara? Sa fie sanatosi, eu ma duc sa-mi fac cumparaturile in alta parte :o) .
Stiti reclama aia: Real, mi-e perfect egal! (cred ca asa era)Cursiv :o)
Stati linistiti, nu o sa ofac la ceilalti amintiti mai sus. Ei inca nu au contract cu Lyoness, dar poate maine... Pana atunci, o sa caut magazinele locale care au pe usa sigla Lyoness.

5 comentarii:

  1. Nu stii, sunt sanse sa intre intre in lyoness ceva comerciant mare (gen Real) de unde sa ne putem face cumparaturile? Nu de alta, dar vin sarbatorile, si am chef sa cumpar cu discount :D.

    RăspundețiȘtergere
  2. Din cate stiu eu nu exista inca vreun contract semnat in acest sens, dar fii sigur ca sunt oameni care transpira pt asta. Nu stiu daca munca lor se va concretiza asa repede, dar daca exista si 1% sanse sa se intample, se va intampla. Si eu vreau sa-mi fac cumparaturile cu discount si am promis ca in Real nu mai calc. Am sa ma orientez spre comercianti mai mici(de multe ori discounturile lor sunt mai mari) sau probabil voi face o scurta escapada pana in Ungaria la Auchan. :o)

    RăspundețiȘtergere
  3. asta e Real, si niciodata nu mi-a placut sa cumpar din el dar nu e nimic vor intra alte mari magazine pe langa atatea cate mai sunt
    ''un sut in fund un pas inainte'' :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu siguranta. Cat despre Real, banuiesc ca nu ne vor simti lipsa in decembrie, dar din ianuarie...

    RăspundețiȘtergere
  5. asta da cu siguranta
    ar fi avut de castigat dar asta e
    chiar nu prea faceam cumparaturi deloc de acolo dar am zis ca daca tot am intrat in lyoness sa incerc dar daca s-a intamplat asa asta e...vor fi altele ;))

    RăspundețiȘtergere

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.