marți, 1 decembrie 2009

Sfarsit de saptamana la Moneasa (LIRA ART MONTANA)

Vineri am plecat spre Moneasa unde urma sa participam din partea organizatorilor la
LIRA ART-MONTANA.
Festivalul montan „Lira Art-Montana” organizat de către Asociaţia Condor Club Arad (din care, cu mandrie, facem parte) se afla la prima editie sub acest nume, avand in spate 21 de ani de experienta sub numele de LIRA ARADEANA. Participanţii facand parte din 9 cluburi din tara au trecut prin mai multe probe specifice zonelor montane şi anume: orientare sportivă cu ajutorul hărţii, slideshow, foto, grafică, obiectiv ECO şi cultural. Locatia: Tabăra de elevi din staţiunea Moneasa.
Vineri, sambata si duminica, am dormit la casute, ne-am bagat in seama pe la probele de concurs, ne-am intalnit cu prietenii, am mancat la comun, am baut multa bere (tot la comun :o) ), am cantat cantece de munte, intr-un cuvant, ne-am simti bine.
Deabea astept concursurile de vara cu drumetie, corturi si foc de tabara.

Poze si video aici:
Lira ART Montana Moneasa 27-29 noiembrie 2009

Un comentariu:

  1. Intradevar,a fost fain,gazdele foarte de treaba iar oaspeti...oameni de munte care stiu sa traiasca clipa.Felicitari tuturor!

    RăspundețiȘtergere

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.