duminică, 20 decembrie 2009

Weekend

Vineri seara am fost prima data la cumparaturi la Carrefour cu bonuri valorice cumparate prin Lyoness. Tinand cont ca de ceva vreme n-am mai fost la cumparaturi (in asteptarea bonurilor), am cam exagerat(doar putin). La un moment dat am mai iesit dupa un cos, caci primul era plin. Destrabalare in toata regula.
Dupa ce am ajuns acasa, ne-am facut bagajul si pe la miezul noptii am plecat spre Oradea. Sambata urma sa fim la un Lyoness Workshop acolo si din nestiind cum e drumul n-am avut curajul de a pleca dimineata pt ca am fi riscat sa nu ajungem la timp. Am avut noroc, drumul a fost curat, uscat si traficul aproape inexistent la ora aceea.
Sambata - Lyoness Worhshop la Hotel Silver.
Foarte multi participanti, 2 referenti buni (probabil cei mai buni) - Robert Fenyvesi si Simona Lupsiai, multe informatii si o atmosfera deosebita.
Seara am plecat spre casa si am facut cunostinta cu... iarna. A nins tot drumul, zapada s-a asezat si drumul spre casa a devenit o aventura. Dupa mai mult de 100 de km facuti in viteza a treia am ajuns in sfarsit acasa(intregi).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.