joi, 3 decembrie 2009

Cat de mult vei trai?

Daca tot nu am ce face butonez toata ziua. Ma gandesc ca poate fi benefic la raceala, nu de alta dar laptopul imi tine cald la burta :o).
Tot hoinarind pe web am dat(din nou) de o reclama la un site care se lauda ca iti spune cand vei muri(sau cat mai ai de trait). Am mai vazut linkul de cateva ori zilele trecute, dar considerandu-l o prostie(nu mi-am schimbat parerea) l-am ignorat.
Astazi din lipsa de activitate si animat de o dorinta apriga de viata(de la raceala mi se trage), am urmat linkul respectiv.
Teapa! O gramada de intrebari urmate de:
Scorul tau este ingrijorator! (oare asta inseamna ca nu apuc 100 de ani???)
Daca doresti sa aflii mai multe... timite un SMS... (eh, asa de plictisit nu sunt. Nici asa bolnav...)
Si daca trimiti sms poti sa traiesti mai mult...
asa spun ei :o)

Un comentariu:

  1. Da, ai dreptate. Aceeasi opinie am si eu: e o mare prostie sa ti se ceara bani pentru un simplu test online. Plus ca nu te ajuta cu absolut nimic...

    RăspundețiȘtergere

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.