luni, 22 noiembrie 2010

Cate lucruri inveti de la nevasta...

Nevasta te invata despre fericire: Sa te duci la ma-ta! Sigur se bucura cand te vede !
Nevasta te invata despre punctualitate: Nu ma interseaza cate beri ai baut, tu trebuia sa fii acasa !
Nevasta te invata despre nudism: Plec de aici si te las in curul gol !
Nevasta te invata despre nulitate: Tu fara mine esti un nimeni!
Nevasta te invata despre creare: Eu te-am facut barbat !
Nevasta te invata despre dureri: Nu am chef, ma doare capul!
Nevasta te invata despre mobilitate: Ce-ti fug ochii dupa curu lu' aia?
Nevasta te invata despre otet: Ce acra poate fi ma-ta!
Nevasta te invata despre ordine: M-am saturat sa tot adun dupa tine!
Nevasta te invata despre botanica: Nu mi-ai mai cumparat o floare de nici nu mai stiu cum arata !...
Nevasta te invata despre juramant: Zi sa mori tu ca n-ai baut nimic?!
Nevasta te invata despre geneza: Inca nu s-o nascut ala care sa dea in mine!!!
Nevasta te invata despre munca in exces: Cam multe sedinte peste program ai tu!!!
Nevasta te invata despre greseli: A fost greseala mea ca ti-am facut toate poftele!
Nevasta te invata despre transformare: Cand te-am luat erai slab ca o aschie, acum esti gras ca un porc!
Nevasta te invata despre ratiune: Cand iti vine sa ma inseli, sa te gandesti bine la ce pierzi !
Nevasta te invata despre dictie: Vorbesti exact ca ma-ta!
Nevasta te invata despre necesitate: Trebuie sa aduci mai multi bani in casa!
Nevasta te invata despre sarbatori: Vezi ca vine ziua mea, poate nu-mi cumperi ceva frumos!

Multumesc, Victor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.