luni, 8 noiembrie 2010

Citate mai mult, sau mai putin celebre...

Am primit pe mail citatele de mai jos si sincer nu am verificat veridicitatea lor sau daca sunt atribuite pe buna dreptate respectivelor personalitati. Sunt insa haioase si... li se potrivesc.
 
Niciodata nu am vrut sa merg in Japonia. Pur si simplu, nu imi place sa mananc peste. Si stiu ca pestele este foarte popular in   Africa . Britney Spears 

Unde va avea loc Festivalul de la Cannes anul acesta? Christina Aguilera 

Fumatul ucide. Daca mori, atunci ai pierdut o parte importanta din viata.  Brooke Shields

China este o  tara mare, locuita de multi chinezi. Charles De Gaulle

In opinia mea, casatoriile dintre homosexuali ar trebui sa fie intre o femeie si un barbat. Arnold  Schwartzanegger

Am fost recent in turneu in America Latina . Singurul meu regret este ca nu am aprofundat limba  latina in scoala, ca sa pot sa port si eu o conversatie cu oamenii aceia.  Dan Quayle

Cred ca nimeni nu ar trebui sa isi scrie autobiografia pana nu moare.  Samuel Goldwyn 

Cel mai bine ma simt atunci cand sunt fericita. Winona Ryder

Daca incep sa gandesc prea mult, intru in panica. Pamela Anderson

Mai tineti minte ca trupa Beatles s-a destramat, fiecare membru si-a facut proiecte solo si dupa aceea s-au reunit si au devenit mai puternici?  Kelly Rowland 

Cel mai frumos gest de afectiune este sa imparti patul cu alta persoana. Michael Jackson

Nu sunt prost. Pur si simplu, uneori nu gandesc. Colin Farrell  

Ma imbrac sexy, dar nu intr-un mod evident, ci intr-un mod virginal. Victoria Beckham 

M-as sinucide daca as fi la fel de grasa ca Marilyn Monroe. Liz Hurley

Exact asa s-a intamplat cu Imperiul Roman. Nu avea toata lumea de acolo sifilis? Si ati vazut ca dupa aia, imperiul a fost distrus de un vulcan. Joan Collins

Daca nu exista electricitatea, ne-am uita la televizor la lumina lumanarii.  George Gobel

Dumnezeu m-a facut asa frumoasa. Daca eram urata, ma faceam profesoara. Linda Evangelista

Sunt atat de desteapta acum. Toata lumea imi spune: "Da-ti bluza jos!". Sorry, nu fac asta! Stiu ca vor sa profite de mine. Nu sunt proasta!   Paris Hilton

Iau lectii de franceza, pentru ca stiu ca toti europenii vorbesc franceza si nu vreau sa spun prostii cand ma duc acolo.  Paris  Hilton

Zebra nu isi schimba petele.  Al Gore

Consider ca modeling-ul este ceva ce fac pentru populatia de culoare in general. Naomi Campbell

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.