luni, 8 noiembrie 2010

Cumparaturi la sfarsit de octombrie

... numai pt cumparatorii Lyoness.

Saptamana trecuta, duminica, am facut prima data cumparaturi de la Carrefour Express.
De ce nu am mai facut-o pana azi? E in alt cartier si...
Si de ce am facut-o totusi?
Povestea e mai lunga. Acum trei saptamani o pozitie din grupa economica 1 s-a maturizat, adica a ajuns la 35/35 (imi cer scuze celor care nu stiu despre ce e vorba). Fiind vorba de o pozitie din avans, in contul meu de cumparaturi au aparut 1935 lei.
Aici  s-ar cere o paranteza. Multi dintre cei care doar acum fac cunostinta cu Lyoness, se opresc la 1%, 0,5% si 0,5% si nu vad mai departe celelalte beneficii care vin in timp. Eu imi fac cumparaturile zilnice preponderent in sistemul Lyoness, imi invat prietenii sa faca la fel si astfel de maturizari sunt ceva obisnuit (binenteles din cand in cand). De aceea am acea relaxare in ceea ce priveste preturile. Sa fie prin Lyoness, restul nu ma intereseaza! :o)
Revenind la povestea noastra, mi-am comandat bonuri de toti cei 1935. O parte pt combustibil ( Rompetrol si Petrom/OMV) si de restul, cea mai mare parte, bonuri Carrefour. Dat fiind oferta extraordinara Lyoness (+10% in bonuri valorice) am optat pt bonuri de Carrefour Express.
Asa ca duminica trecuta am iesit la cumparaturi, am umplut cosul si la casa aveam de platit ceva peste 250 lei. Am platit cu bonuri si dupa ce am iesit am facut un mic calcul.
Am cheltuit 250 lei (bani veniti din maturizare) - bani care mi-au venit DOAR pt ca sunt CLIENT LYONESS.
  • Din acesti bani am castigat 25 lei, cei 10% din oferta Lyoness, DOAR pt ca am optat pt Carrefour Express. 
  • Am mai castigat 1% restituire imediata, adica 2,5 lei, bani care se indreapta catre Lyoness Child & Family Foundation (asa am setat eu in biroul personal), asa ca cineva, undeva va manca sandvis. 
  • Binenteles, doua persoane(sponsorii mei) mai incaseaza si ei cate 1,25 lei, suma neinsemnata poate, dar e picatura care face marea si sigur se vor gandi din cand in cand cu placere la mine.:o)
  • Restul de bani isi va face datoria ca un mic soldatel care se ocupa de formarea unei alte pozitii, pozitie menita sa imi maturizeze alta pozitie generata mai demult. Si acea pozitie se va maturiza candva pt ca sunt Client Lyoness si imi fac cumparaturile in sistem.
Asa am ajuns sa imi fac cumparaturile in alt cartier. Duminica trecuta a fost o zi frumoasa de sfarsit de octombrie. Vanzatoarea de la casa mi-a zambit, eu am zambit, sponsorii mei (care-mi sunt prieteni) au zambit si ei.
Era sa uit pe cineva important.
Un copil, poate undeva in Africa, a zambit si el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.