duminică, 24 mai 2009

Sunetul muzicii

Acest filmulet l-am primit de la o doamna, draga noua, din Ploiesti care facea o analogie intre dansul acelor oameni si Lyoness. Moni mi-a cerut clipul si l-a proiectat in timpul seminarului Lyoness de la Oradea la una dintre orele ei.

Un om are o idee(traznita pt unii), isi gaseste oameni asemeni lui (Business Team) care cred in acea idee si o dau mai departe. Invata unii de la altii si se organizeaza. De pe margine privesc unii sceptici, altii se prind in dansul lor. Rand pe rand ideea de la inceput (muzica, dansul) ii insufleteste si pe cei ce nu stiu pasii, dar simt ritmul. Si rezultatul e fantastic! Oare e vorba de "Sunetul muzicii" sau de Lyoness?

Dupa ora, Moni mi-a spus ca unei doamne, cu vreo 2 randuri in fata mea, i-au dat lacrimile. Sa fie prezentarea de vina? Clipul? Lyoness? Nu stiu, dar am simtit acelasi lucru.

Multumesc D-nei Nemes pt clip.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.