vineri, 8 mai 2009

E cineva acasa?

De aproximativ o ora "intind" o cafea, dar ar cam trebui sa plec. Am de facut cateva cumparaturi si apoi am de facut un drum de 7 ore pana in Graz.
Se pare ca toata lumea e pe drum. Si Moni e plecata. Am dus-a aseara la tren (intalnire de afaceri in Bucuresti). Luciana e deja in turneu prin tara de doua(sau trei?) zile si ma tine la curent cu intalnirile ei. O mare parte din "gasca" noastra Lyoness e in miscare spre Constanta. Sunt convins ca si fetele de la office (biroul din Oradea) deja organizeaza seminarul Lyoness din acest weekend de la Constanta. Deci...
Eu plec in Austria pt ca am spectacol la Grazer Zaubertheater si binenteles ma intalnesc cu Antonia.
Deci... (din nou)
La drum!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.