duminică, 17 mai 2009

Unde e strandul de alta data?

Ieri dupa ce ne-am intors de la Timisoara am decis sa-l luam si pe Radu (nu credeam ca o sa vina cu noi) si sa mergem la o bere pe strand. Am luat-o pe jos in plimbare pe mal (faleza muresului-pt necunoscatori) si am avut o surpriza neplacuta, podul de pontoane de la Polivalenta nu era montat. Nu ne-am suparat, doar eram la plimbare, asa ca am trecut pe urmatorul. Inainte de trecere, la casa de bilete am fost dezorientat de un nou mod de plata in functie de zona dorita(!!!). Am retinut ca exista (4 zone, cred) "zona comerciala"," zona bazinelor", etc. Nu imi era clar daca vreu sa merg in Nerv, in ce zona o sa merg, dar... Odata ajuns pe strand, un gard, exact in fata intrarii, m-a bulversat complet. Am constatat ca strandul a fost transat (termen de macelarie) in zone ingradite cu garduri ce serpuiesc ciudat si iti dau dureri de cap. Eu venisem pe strand pt o bere, se lasase intunericul intre timp si am inceput sa urmez linia gardului care semana cu un imens labirint presarat ici colo cu casute nou construite. Poate din cauza intunericului n-am reusit sa vad logica fortificarii strandului. Am ajuns in Nerv dupa o lunga ocolire si ne-am intalnit acolo cu prieteni de la Condor Club Arad pe care nu i-am mai vazut (pe unii) cu anii. Atmosfera tipica de bar plin cu rockeri care beau bere. Am inteles ca vineri fiind zi lucratoare pe la ora 11 a venit politia sa le inchida muzica. Garduri, militie... deja m-am simtit ca in tinerete. Una peste alta, am petrecut cateva ore placute acolo. Atunci cand a venit vremea sa mergem acasa am luat-o pe aleea care ar fi trebuit sa ne scuteasca de ocolul de la venire, dar... aleea lipsea, deci am avut parte de o repriza offroad.
Probabil daca voi merge ziua in "zona bazinelor" voi intelege pana la urma "organizarea" strandului si voi gusta modernizarile respective, dar pana atunci...
Din pacate ieri nu am mai regasit farmecul serilor petrecute pe strand in anii trecuti. Garduri si militie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.