vineri, 22 mai 2009

Satu Mare

Ieri am avut o zi... deosebita. Am fost la Satu Mare (am avut grija sa nu scriu Baia Mare pt ca mereu fac confuzia asta). Ne-am intalnit cu o indirecta de acolo care ne-a prezentat trei comercianti din zona. Interesant a fost ca au fost trei comercianti cu totul deosebiti, trei abordari ale afacerii Lyoness diferite, trei atitudini diferite si probabil trei rezultate diferite. Primul (nu in ordinea cronologica) a fost un tip la care am fost invitati acasa si ne astepta in curte, imbracat in sort si nu a dat mana cu noi pt ca... era ud pe maini. Are un (foarte)mic magazin alimentar la perterul unui bloc. Ne-a spus ceva de genul "zi repede ca n-am timp" asa ca toata discutia a durat 3 minute (chiar nu avea rost sa-i irosim pretiosul timp). Al doilea a fost un domn care are un PFA si face filmari (nunti, botezuri, reclame,etc) si care vedea Lyoness ca o posibilitate simpla de a castiga clienti. Al treilea, proprietar a doua magazine alimentare, a pus intrebari pertinente si mi-a cerut contractul pt a-l studia. Ceea ce i-am spus l-a interesat, a simtit oportunitatea si am stabilit o viitoare intalnire. Cu totul alta atitudine.
Spre bucuria noastra am intalnit si o directa cu care nu ne mai intalnise-m si care ne-a dat sperante.
Am ajuns mult mai devreme decat am stabilit inapoi in Oradea, dar ziua in sine a fost... interesanta. Ne intoarcem saptamana viitoare si o luam de la capat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.