joi, 28 mai 2009

Maya

Astazi a fost o zi ploioasa si urata, asa ca pt a mai drege busuiocul am plecat putin prin magazine. Nu neaparat la shoping, ci asa... teleleu. Ne-am invartit prin Ziridava si prin imprejurimi, apoi am cautat magzinul de cadouri Eternity care e partener Lyoness. Stiam ca e undeva pe la etajul 3, dar... nu l-am gasit. Poate nu ne-am uitat noi bine, poate nu avea nici un insemn... Nu stiu.
In schimb am cunoscut-o pe Maya.
Ne-a surprins prin faptul ca statea cocotata pe o colivie (la raionul de animale de casa de la etajul 3) si croncanea ca sa atraga atentia. Dupa ce s-au adunat cativa curiosi, a inceput sa se dea in spectacol coborand cu capul in jos pana in colivie. Apoi a ridicat cu ciocul usita pt a o inchide. Un tip a incercat sa intervina in activitatea pasarii si a enervat-o daramandu-i usita. Lasandu-l pe tip sa repare colivia si probabil afectata de diferenta de inteligenta dintre ei, a iesit si ocolind colivia pe exterior, s-a oprit agatata cu capul in jos si a inceput sa traga de tavita de sub colivie (mi-au trebuit cateva minute sa vad ce face de fapt). A abandonat-o si a plecat la alta colivie unde a incercat sa deschida usa. Cand s-a plictisit, a luat-o la pas prin magazin ciugulind marginile gresiei, s-a cocotat pe un cos cu jucarii si apoi pe o cutie pe care s-a apucat sa o dezmembreze. Intr-un tarziu a venit o fata din magazin si a condus-o pe Maya incet spre colivia ei.
Papagalul s-a cocotat la locul lui pe colivie si curiosii au inceput sa se imprastie. Maya a ramas acolo croncanind suparata ca nu mai avea spectatori.
Asa ne-am petrecut vreo jumatate de ora, cascand gura la Maya si minunandu-ne de inteligenta si "dexteritatea" ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.