sâmbătă, 2 mai 2009

Miercuri-Joi-Vineri

Miercuri a fost Oradea.
Am fugit pana la Oradea pt a ne intalni cu niste prieteni dragi.
Joi a fost Timisoara.
De dimineata am venit din Oradea si dupa invarteala de rigoare in jurul casei am plecat la Timisoara pt o intalnire. Dupa... ne-am oprit in Mall sa mancam si ne-am intors acasa, unde ne astepta o activitate nu tocmai placuta, pregatirea bagajelor.
Vineri 1 Mai, ziua internationala a celor ce muncesc.
In lume sindicatele scot oamenii pe strada de 1Mai la manifestatii. Oamenii se organizeaza, prostesteaza, se mai bat cu politia pe strazi... Chestii de-astea.
La noi sindicatele...
Pe romani nu-i scoate nimeni pe strada de 1 Mai. N-are cum. Romanii de 1 Mai dau fuga la iarba verde, fac mici si beau bere.
Era sa uit:
...si asculta manele.
Noi incercand sa impacam ambele curente, ne-am trezit (infiorator) de dimineata si la 6.30 eram deja in masina in drum spre Moieciu.
Drum neaglomerat, vreme frumoasa, pana la Deva am mers intins. Mai departe pana la Sibiu a fost acceptabil, in afara faptului ca am constatat cu stupoare ca tocmai se decoperta asfaltul asezat vara trecuta si in plus s-a mai aglomerat si drumul (s-au trezit romanii intre timp)
De la Sibiu am luat-o pe valea Oltului unde circulatia a devenit groaznica (in ambele sensuri) si am facut o vizita surpriza unor prieteni. Am poposit cam o ora la ei (casa, curte, aer curat, copii, catei, pisici... viata de vis) si am plecat spre Pitesti (cu un popas de un mititel la Dedulesti) unde aveam o intalnire... de afaceri. Intalnirea a fost ok, cu toate ca noi eram imbracati sport si miroseam a mici. Dupa, am plecat mai departe spre... Bran(noi stiam Moieciu), de fapt in Predelut, la Transilvania Inn. Aici se desfasoara un training pt referenti organizat de Lyoness si tinand cont ca e tocmai de 1 Mai, referentii ne-au luat si pe noi, familiile :o) .
Intalnire cu referentii Lyoness si familiile lor, cina, bere intre prieteni si binemeritat somn.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.