vineri, 25 septembrie 2009

Prima cumparatura cu Casback Card Lyoness la Praktiker

Iarasi am comprimat spatiul si timpul: miercuri am fost la Oradea, Joi la Bucuresti si Vineri la Timisoara. Pe langa activitatile obisnuite, la Timisoara ne-am permis o dupamiaza pe terasa, cu o prietena (binenteles directa) si apoi o vizita la Praktiker. De cand a fost semnat contractul Lyoness cu Praktiker, nu am apucat sa-mi folosesc Cashback Card-ul Lyoness la ei. Ieri am facut-o. Am cumparat cateva lucruri (sper ca azi voi fi destul de harnic si le voi folosi) dupa care, odata ajuns la casa am intins mandru cardul Lyoness. Domnisoara de la casa, l-a ignorat pt moment(crezand ca e un card bancar), mi-a scanat produsele si apoi a trecut cardul prin POS. Binenteles... nimic. Atunci i-am spus ca nu e un card de plata, ci unul de fidelizare si ca voi plati cash. A fost putin nedumerita, si-a cerut scuze(asta mi-a placut) pt ca nu stie despre ce e vorba si am indemnat-o calm sa cheme pe cineva. Intradevar, a sosit o "sefa" care a anulat bonul initial, i-a aratat butonul "Lyoness" de la casa(exista, pe bune, un astfel de buton) si a reluat operatia. Caserita a fost atat de incantata de sistem si simplitatea lui incat... se pare ca m-am ales cu o noua directa.
Si (vorba cuiva) asta e Lyoness...
Am bifat prima mea cumparatura cu Cashback Cardul Lyoness la Praktiker.

6 comentarii:

  1. Eu am fost in Arad si nu au fost probleme.

    RăspundețiȘtergere
  2. Astazi am primit un mail de la o doamna din grupa mea, din Ploiesti, care imi sesiza ca Praktiker diminueaza valoarea valoarea cumparaturilor prin Lyoness. I-am explicat ca pe www.lyoness.ro la descriere comerciantului Praktiker apare fraza "Praktiker acorda Clientului Lyoness discount-ul de 4%, exceptie facand articolele din promotia Praktiker si articolele nerabatabile."
    Din pacate caseritele nu ne vor explica asta si s-ar putea sa mai apara din cand in cand frustrari in randul clientilor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa ne dea Domnu numai clienti directi :X

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna,

    cum pot primi si eu card, am scris un mesaj dar nimeni nu m-a bagat in seama.Ma ajuta cineva?

    RăspundețiȘtergere
  5. Prietene, daca vei citi pe aici, vei vedea parerea mea despre inscrierea in Lyoness. Persoana care ti-a recomandat Lyoness, ar trebui sa iti dea si cardul.
    Daca nu are cine sa te ajute in acest sens scrie-mi un mail si vedem ce facem.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.