marți, 8 septembrie 2009

Romtelecom pe la usile noastre

Imi aduc aminte de anii de glorie ai Romtelecom-ului. Cu totii aveam telefon de la romtelecom. Cine nu avea, isi dorea unul. Pe strazi telefoanele publice ne-au invatat cu cartelele preplatite. Romtelecom-ul trona pe piata telefoniei, detinand aproape un monopol. Costul abonamentului crestea vioi, calitatea serviciilor scadea si orice sesizare sau reclamatie aveai, te loveai de autosuficienta celor din Romtelecom. Nu prea aveam alternative.
Apoi a venit incet schimbarea, au aparut din ce in ce mai multe mobile, alte retele de telefonie, oferte diverse si publicul a ales. Cam pe vremea aceea am renuntat si eu la telefonul pe care il aveam de la Romtelecom. Inca multa vreme marele furnizor de telefonie nu s-a trezit si nu a inteles ca politica sa fata de clienti nu are sorti de izbanda pe acea piata in continua miscare. Nu stiu statisticile in domeniu si nu stiu cati abonati au renuntat la telefonul fix atunci. As fi foarte curios cati abonati mai au in prezent. Cert e ca uitandu-ma in agenda mobilului meu nu am gasit nici un numar de Romtelecom. Si asta e realitatea.
Ce-mi veni sa-mi aduc aminte de vremurile de glorie demult apuse ale Romtelecom-ului? Apelurile pe care le primesc de la ei. Ba fac o sondare a pietei intrebandu-ma daca sunt multumit de ceilalti operatori de telefonie, ba facandu-mi ofertede servicii.
Asta e. Atunci cand iti tratezi de sus clientii ani de zile, ignorandu-i, sigur pe pozitia ta de lider, ajungi sa umblii pe la usile lor cu capul plecat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.