duminică, 13 septembrie 2009

Tur de forta

Incepand de miercuri si pana azi am tras un tur de forta incercand sa nu scap nimic din ceea ce aveam in program. Miercuri am fost in Sibiu pt prezentare, iar Joi dimineata am plecat spre casa. Am ajuns pe la 3, numai bine pt o intalnire la birou, inainte de a ajunge pe acasa. Dupa, am fugit acasa si am facut bagajul, iar seara am plecat cu masina la Timisoara. Am parcat-o acolo si am plecat cu trenul(vagon de dormit) spre Bucuresti. Am ajuns dimineata si dupa o raita pe la Rin Grand Hotel, am participat la inaugurarea unui nou birou Lyoness(in Floreasca).In prezenta presedintelui Lyoness, Hubert Freidl, s-a taiat panglica inaugurala. Sampanie, prajiturele, poze,... (biroul arata super). Dupa, retur la Rin Grand Hotel, unde era programata o... (cum sa-i spun?) conferinta (manifestare)care ne-a lasat cu gura cascata (ca organizare) si ne-a entuziasmat prin informatiile primite si invitatii speciali. In prima parte ne-a vorbit Antal Gerghic(scuze, habar nu am cum se scrie), omul care a atins nivelul 8 de cariera Lyoness, un tip deosebit cu o poveste de viata deosebita. Din pacate, din cauza traducerii care a fost varza, vorbitorii de maghiara l-au inteles, restul... mai putin. In partea a doua Hubert Freidl, presedintele Lyoness, ne-a adus acolo unde ne este locul si a dat adevarata masura a evenimentului. Evenimentul a fost o reusita si speram ca va fi de bun augur pt ceea ce urmeaza.
Daca in toata ziua de vineri am blamat soferii din Bucuresti, seara l-am binecuvantat pe soferul de taxi(Ion Ion) caruia trebuie sa-i multumim ca am ajuns la timp la Otopeni, facand tot ce a fost posibil(nu neaparat legal) pt asta. Astazi ii fac inscrierea in Lyoness. :o)
Trebuie sa marturisesc ca a fost prima data cand am zburat cu avionul, asa ca pt mine a fost o experienta interesanta. Ajunsi la Timisoara, ne-am targuit ca la piata cu un taximetrist pt a ne duce pana unde ne parcase-m masina si apoi am plecat spre Arad.
Sambata de dimineata am plecat impreuna cu Antonia(e gata vacanta) spre Austria. Drumul a fost ok si pe dupa amiaza eram deja la Grazer Zaubertheater. Seara am avut spectacol, adica am avut si eu un numar(m-am dat in spectacol :o)). Spectacolul in sine a fost super, cu multi invitati si un public deosebit.
Duminica, dupa un mic dejun la McD, am plecat spre casa. Drumul a fost interesant pt ca fiind ziua Harley Davidson, autostrazile au fost intesate de palcuri de motociclisti.
Am condus cuminte, cu multe opriri, fiind putin obosit si seara am ajuns acasa.
Home, sweet home!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ne parerea ta!

DISCLAIMER

Imaginile si textele prezentate in prezentul blog sunt proprietatea autorului si nu este permisa copierea, reproducerea, distribuirea, sau utilizarea lor sub orice forma, fara acordul scris al acestuia.

Pe langa imaginile si informatiile proprii, am preluat unele si de pe web, din domeniul public. In cazul în care oricare dintre textele sau imaginile care apar pe blog sunt in contradictie cu legea drepturilor de autor, puteti sa ma informati prin email (doarluka@yahoo.com) pt a elimina informatiile care încalca prevederile legale, cat mai curand posibil.